SÅ SKAL DER STAKES, DER ER SKU SÅ DØDT HERINDE!!!!
Jeg søger 1-2 stk heste til at sammensætte et program for iaften.
OPR fra stars, samt nick smides ind
Deal er 50/50 efter samlet BI
Jeg forbeholder mig retten til ikke at vælge nogen, såfremt rette ikke dukker op
40-50$ program @ stars-LUKKET
DFG 11$ (er igang)
3$+(er igang. 5 units) 15,3$
4,4$ 2r1a 16,4$
I alt: 42,7$
Og selvfølgelig med kage :D
11$ PLO 6max kl.20.30
22$ big ante kl.20.30
Nick: Zeus_6892
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
stats fra sharkscope:
Username: IJustRaise1 ; Games Played:327 ; Av. Profit:$2 ; Av. Stake:$10 ; Av. ROI:40% Total ; Profit:$193 ; Form Ability /100: 70 Network Filter: FullTilt
Ja, der er godt nok dødt her for tiden. Så det er jo bare om at søge :)
Jeg er meget klar på et lille program:
kl 20.50 $11,70 DS til SM, når der vindes, unregges der, og vi aftaler om vi sliltter der, eller fortsætter.
kl 21.00 20k GTD $5,5
kl 21.15 20k GTD $11
$12 180 mands sng eller 3,3R der gik i gang kl 20.15
Ialt 40,20
Nick: Moffa123
officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/statistics/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=9
windfeld du er på med kage nam nam som altid :o)
$ er sendt til dig.. Jeg er som altid med på railen.
Hey Erbs
Ikke intresseret i 50$ prg, men har set mig negativ på 5,50 2R 1A ialt 20,50$
Det den kl 22:35
Så hvis det skrub $ du smider rundt med spiller jeg gerne den for dig, ellers må egne uskrub $ tage kampen op igen ;-)
Nick: Riverhunt
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Riverhunt/poker/results/380FECEAD7AA452BB641A8BEF6242E0F.html?t=2
@Moffa
Hvis jeg kan kører samme statistik med tour-sejre, skal du ikke høre noget brok herfra :D
@Erbs..
Kan du ikke bare sende Windfeld en PM næste gang du staker, du vælger jo ham hver gang eller THR..?
@bergkamp
Det er måske ikke lige tonen som får stakere til at myldre frem....
Han kan vel vælge som han lyster, undrer mig dog der ikke er flere der ansøger nu der har været så meget snak om stilstand i staking afdelingen.
Bergkamp, det er virkelig sådan en hattekommentar der får mig, og sikkert også mange andre, til at revurdere om man gider det her forum.
Lige præcis som fryden siger, det lige der der er med til at ødelægge glæden og forummet.
Hvis jeg staket dem hvergang så det sjovt jeg ikke har haft længere varende deals med dem.
Men nok om det.
Godt spillet windfeld " regnskabet " gik lige op med et mikro + :o)
Jeps, en enkelt sætning, det ødelægger nemlig dette forum fuldstændigt, det er da klart...
Jeg mener bare at Erbs ofte vælger disse 2 spillere, så hvorfor ikke bare sende dem en PM om de vil spille?
Andet er der som ikke i det..
@Fryden
Hvis der ikke skal mere til at gøre dig sur, så ved jeg snart ikke da:S
Hvis jeg som staker, skulle høre på folk som piver over ikke at blive valgt til at spille for mine $, så gad jeg da ikke smide ret mange stakes op i fremtiden.
Men nej, det er ikke en enkelt sætning som gør forskellen, men kommer der mange af disse sure opstød og hvis det er stemningen generelt blandt hestene, så drejen dette forum i den forkerte retning!!!
Jeg er ikke sur, jeg er skuffet.
Hvad vil du med din kommentar? Hvad synes du den bidrager med til forum?
Du lyder i mine ører som en snotforkælet skoledreng, der synes han bliver uretfærdigt behandlet. Og hvis jeg drister mig til kommentere det er jeg sur.
Det er mig en gåde hvorfor nogen skal ind med sådan en kommentar ??? Er det tudefjæs, irritation eller kedsomhed? Er det en idé om, at brugerne har nogle rettigheder til at modtage stakes, så man ikke må lave tråde hvis man har nogle favoritter man staker?
Du har ikke engang søgt i tråden.
Jeg fatter ikke hvorfor du skal blande dig på den måde i andres deals, og det gør at folk synes forum stinker hygge- og niveaumæssigt.
@Fryden..
Tak for din fine vurdering af mig, det gavner jo også forummet at svine mig til, det kan jeg godt se..WD!!
Jeg vil sQ aldrig nogensinde selv lave en tråd hvis jeg ved jeg skal have strange_man til at spille tours for mig.. Som jeg ser det tit herinde, så vælger Erbs ofte de 2 spillere, så kan han lige så godt sende dem en PM om de vil spille?
Så kan han lave en anden tråd hvor han evt. vælger andre spillere...
og nej jeg har ikke søgt og jeg VILLE heller ikke søge..
kunne jo være at erbs måske håbet på en ny hest og da windfeld så dukke op og resten var lidt lakrids i erbs øjen valgte han sit sikkere kort i windfeld hvilket der ikke er noget galt med.
men igen staker vælger hest og det kan alle andre være ligeglad med og bare skrive gl til jer alle sammen :)
sådan er det jo ham med $ bestemmer punktum.
samt at jeg ved at erbs ikke kun vælger de 2 heste som er nævnt jeg har også spille for ham. og det er også gjort i pn stakning selvom jeg har erbs på msn.
men det var bare mit syn på dette her.
:)
hilsen
nikzz
Bergkamps kommentarer er hele grunden til hvorfor du ikke kommer tilæ at se staking tråde fra mig, ikke WD fryden som du siger, men WD WP GG Bergkamp imho...ødelægger jo alt med ligegyldigt nonsens, erbs du er velkommen til at punke mig på msn for at spamme din tråd. Står jo butthurt over hele kommentaren.
Bergkamp du er HELT væk..
For det første har tiger kørt stake med mig sidste par dage, for det andet har jeg staket windfeld 3gange ialt, så ved ikke hvor du har dine " facts " fra.
For det 3, har jeg kørt længere varende deals med jatak, aprilsnar, tiger har sideløbende haft ture inde over der også, så du er HELT gal på, og hvorfor så overhovedet skrive, hvis du alligevel ikke ville søge, kunne du så ikke bare græde ud overfor mig i en PM ..
Du er en person der er med til at atillawp og sikkert mange andre vender dette forum ryggen.
2 råd til dig.
1) Få dig et arbejde
2) Få dig en kæreste, du er sku en sørgelig person
@Bergkamp.
Jeg har svært ved at se hvor jeg sviner dig til. Men det uddyber du jo så heller ikke. Du er nok bare lidt mere tyndhudet end jeg.
Han vælger dem ofte, ja men der vil uvægerligt være nogen som bliver valgt ofte i forhold til andre. Dels fordi de er bedre end gennemsnittet, dels fordi en staker er specielt tilfreds med deres spil og/eller deres indstilling til spil for andres penge, og der er sikkert andre grunde til at nogen har præferencer.
Hvor ofte skal man vælge nogen, før du mener man ikke må lave tråde men skal bruge PM? Skal jeg starte mine stake tråde med at liste folk jeg ved keg under ingen omstændigheder staker?
Jeg kan stadig absolut ingen mening se med noget af det du skriver.
@Erbs
Du er jo snot dum.. Selvfølgelig ved du da alt om jeg ikke har et arbejde og en kæreste, mmmh self..
Stempel stempel over en enkel sætnig.. yir yir..
Jep, der er en god grund til at forlade pn staking nu....
Var faktisk sikker på at i ikke skulle høre nogen kritisk kommentar fra mig, men helt ærlig!!! Synes da virkelig at fryden skriver det så du ikke har grund tl at blive fornærmet. Nu skal vi da også passe på at det ikke bliver et hade forum. Har da ikke selv lavet andet end små dollars i de par måneder, hvor jeg har været aktiv, hvilket faktisk irriterer mig.
Har ikke lagt skjul på at jeg er bust og ikke vil låne penge til at spille for. Ikke desto mindre synes jeg at det kunne være alletiders måde at tilfredsstille både staker og jeg, hvis man kunne tage en bunke dollars ned. Kan bare ikke forstå at det skulle være konstruktiv at komme med de der "sure løg" kommentarer.
Jeg har da tit tænkt, når der er ustedt længere deals at det var da ærgeligt at det ikke var mig. Men skal vi ikke også tænke som pokerspiller , at det er nok mig som kan tage den ned?
Thomas....
Du gør da lige netop at det fremover bliver sådan de etablerede holder den "privat" og laver aftaler med dem de kender og regner med. Bliver det såsan, kommer vi da til at kigge langt efter stake Bergkamp......
Thomas
@bergkamp
Du er sjovere end den bedste joke jeg har på ærmet.
Det vil glæde mig at du følger op på din sidste linje ihvertfald, så investere jeg gerne i en teddy bjørn til dig også, samt nogen skumfiduser ..
@bergkamp
"Jep, der er en god grund til at forlade pn staking nu...."
lover du det?
Nu kører du det ned på et lavt plan. Mener faktisk at de tilbagemeldinger du har modtaget, har været rimelige. Ingen grund til at gå på ble stadie! Det er jo trods alt ikke andet end en mobset kommentar du kom med, så ingen grund til at køre den længere ud m8:)
Come on Bergkamp.......
Om så Erbs valgte valgte de samme 2-3 stykker i 95 ud af 100 gange er det sgu da ok at lave en tråd??
1: Det kunne jo være der meldte sig nye heste på banen, som han tror på!!
2: Der er ikke mange som søger heste pt foruden Erbs, så sgu da rart at se der er lidt gang i forum alligevel!!
Og lad da være med at blive snot fornærmet - trods alt dig selv der startede den negative stemning
Jeg må godt nok indrømme at jeg desværre synes at dette staking forum er blevet VIRKELIG negativ .. det er både over for nye. ja stort set ALT hvad man kan skyde på.. jeg synes virkelig dette er en træls udvikling.. jeg har efterhånden været her inde i et godt stykke tid og har virkelig nydt det.. jeg har også lært virkelig meget af folk her inde.. Jeg synes folk er ved at glemme den ånd der skal være i sådan et forum... altså søger man i en tråd og ikke bliver valgt... kom videre... det sker for mange.... og du skal nok få chancen på et andet tidspunkt... med hensyn til at folk ikke staker til enkelt skud i samme grad længere synes jeg er synd.. JO jeg mener måske også det er mere profitabelt at lave længere deals.. men forumet er desværre ved at gå død fordi at dette ikke sker længere... jeg kan kun beklage dette.. jeg havde bestemt staket hvis det bare ikke var fordi jeg ikke tjener særligt meget... jeg elsker en god omgang lir...
Vil lige slutte af med at sige at jeg håber at de aktvie stakere stadig vil blive ved med det selv om der har været et par styker der har sagt at de ikke vil mere... men vi skal sku holde gang i dette fantastiske forum....
Gumple
Det kunne da ikke være mere rammende Gumble. Der skal være lir og hygge, men samtidig er det da forståeligt at i som aktiv staker forventer en fornuftig indsats. Ind i billedet kommer så at det indimellem kan være svært på 1 skud at agere som man gerne vil. Derfor er det jo altid attraktiv med de længerevarende deals.
Thomas...
Haha 89 vs 1.. Det er ikke nemt at hamle op med..
@Erbs
Din sætning om at jeg skal få et arbejde er da lige så lamt, hvad ved du om det egentlig??
@THR
Det er bare en "lille" kritisk kommentar til Erbs og jeg vidste inden jeg skrev da at han ville blive pigefornærmet over det, (set i andre tråde) - og der er ingen grund til at køre det længere ud, jeg står ved min mening og bruger den selv mange gange til stake..
@tiger
Hvad har du mod mig siden du skriver "lover du det"? . hvad har jeg gjort dig herinde??
og @tvis
fair at han laver trådene, men jeg mener bare hvis han et eller andet sted ved at han vælger dem, da de med 90% sikkerhed vil søge, så hvorfor barei kke sende en PM og høre ad ? - og jeg mener iøvrigt at fryden er med til at starte det negative...
@bergkamp
jeg mener at den holdning/attityde du har i denne tråd ikke gavner dette forum. Har intet imod dig og har aldrig haft det, men er dette din holdning fremover, så ser jeg ingen grund til at du bliver herinde...
@Bergkamp
Jeg har staket windfeld 3 gange er det ALTID eller hvad?!
Tiger har jeg staket HELT præcist 47gange, det er mange gange wow..
Jeg er da ligeglad om du har arbejde eller ej, betragt det som en talemåde, og forstår du ikke det fremsender jeg gerne 1stk synonom ordbog til dig hvis det er.
Dig har jeg endda staket, men jeg tror du holdte lidt igen på de $ du fik til rådighed ikke smarte.
Husker du det ikke kan jeg nævne en EB +R tour, så puds glorien også gå med aviser så du kan spille for egne $
@ Gumple +1
@Tiger +23,4
Ja ok. Jeg vil da give dig så meget at jeg synes ikke der har været mange som gør den store forskel omkring gevinster. Det kan man da kun håbe på kommer :)
Erbs synker meget lige nu.....
En EB RB tour, og hvad er der med den Erbs??
jeg husker det ikke, men du kan lige reminde mig tak?
haha 90 vs 1...
@fs905, ingenting er bare nødtil at forsvare mig.. jeg har skrevet jeg står ved min kommentar, men der flyver lort på mig hele tiden, så svært at komme ud af den..
Ingen grund til at køre den ud. Når han er så aktiv omkring staking, så har man vel også ret til at tage det lidt seriøs. Kan vel også gå for meget kammerat i det, hvis ikke der er en vis seriøsitet i det+
Hvem synker for satan, undskyld der kommer grimt sprogbrug nu, men du er blevet staket af mig 1 gang før til EB 2.20$+R
Du holdte igen på 2eller 3Rebuys..
Hvem er det så lige der synker, og pga det dårlige spil hvor du går all in imod den anden hest der også var staket til touren, lover du højt og helligt at ville stake en, er det sket?
Nej, så tag nu bare og luk røven og spil noget poker for dine egne penge, hvor svært kan det være?
Bergkamp savner underholdning fs905.
Venner, omsorg og næste kærlighed, det ikke noget han ser meget af til daglig.. Sørgeligt
Skal lige siges , at jeg ikke bider nag, har skam penge nok, men spil ikke stor og smart, når du INGENTING er..
nu vinder fattigrøven lige den der freeroll, så skal jeg stake dig. Nåde trøste hvis der ikke er gevinst:)
@bergkamp
Havde det været mig den havde været til, så havde jeg sagt det samme som op. Personligt forbeholder jeg mig ret til at vælge dem jeg synes der er +ev ;-)
Herunder dig selv......
Haha hvis der er nogen der skaber dårlig stemning er det da dig pt.. og du skulle være noget fordi det er dig der staker mest pt, så er du bare sej eller?
mht Eb touren, så husker jeg det ikke helt, men har helt sikker været inde med en god hånd :=)
hehe m8 ..
Jeg sender dig en PM så jeg overholder bergkamps ønsker fremover, for rygter siger jeg ALTID staker dig nemlig :)
Bergkamp jeg staker fordi jeg kan, vil og har råd til det.
Jeg ser det ikke som lir, som mange andre gør, jeg ser det som et arbejde hvor jeg skal tjene penge, og det gør jeg ikke på dig, og derfor vælges du sjovt nok ikke..
Ikke for sjovs skyld jeg railer med hele vejen igennem.
Og ja jeg synes faktisk jeg er en ret sej staker og personlighed.. :o)
Skulle vi ikke lukke den her???
Vel tråde som disse, der får folk til at smutte som Gumple ganske rigtig er inde på!!
Tvis
erbs, ja kan se du har selvtilliden i orden.. :) jeg beklager hvis jeg har trådt på dig, vi kommer ikke videre med det her..
men lad mig så slå fast, jeg bruger selv det med PM, og vil gøre mere og mere..
@gumple og thr72
Bedste heste kommentarer jeg har læst på dette forum, godt at se der stadigvæk er folk med hovedet på det rette sted.
/Atilla
@AtillaWP
Os findes der heldigvis stadig flere af :)
jeg havde også været mere akriv hvis jeg havde tid til at spille og råd til at stake... men kan godt være det bare er mig der er alt for nogstaltisk ( eller hvad det hedder) men savner sku de gode gamle tider hvor folk søgte heste til 20k og lingende hver dag...
Ved godt jeg ikke skal brokke mig alt for meget da jeg selv var en af dem der have en langtids stake.. men synes det er synd at forumet er ved at gå istå :(
Edit..
Jeg har altid brugt dette forum til at forbrdre mit eget spil... der er mange fantastisk gode spillere her inde som gerne vil lære fra sig
Har absolut ingen grund til at svine bergkamp eller nogen anden for den sags skyld. Som jeg har talt med erby om, så må vi som heste tage et ansvar. Dog vil jeg ha lov til at spille mit spil og dermed ikke sagt at jeg ikke kan tage imod konstruktiv kritik:)
ked af at læse denne tråd. Har ofte søgt ved Erbs uden at blive valgt. Men syntes det er fedt at han gider blive ved. Blev valgt af ham igår(fik desværre kun pengene lige hjem) men kun fedt at folk som ham gider blive ved med at stake. Har været på PN siden ca 2006 og har haft stor glæde af dette forum. PLEASE alle. lad os nu holde den gode tone der gør dette forum værd at bruge.