Søger et par heste til den 3$ rebuy kl 20.30 (10 min level)
Der bliver sendt 15,30$ så der er plads til et enkelt crash, hvor der så kan tages et dobbelt rebuy.
Udover det er der til adon naturligvis.
Spil den tålmodigt imens der er rebuy, og i vil høste mange chips på de stærke hænder, da de spiller som gale i den og satser gerne hele butikken på middel hænder, udnyt det og pas på bluff i rebuy perioden.
Dealen er 60/40 efter buyin er returneret
Ved FT 50/50
Første der bliver valgt laver tråd, hvori der postes afgørende hænder, og naturligvis bust hh hvis det dobbelte buyin benyttes.
pause counts er en selvfølge i jeres første indlæg i tråd
40k kl 20:30 3$ Rebuy Lukket
jeg er super frisk m8...Pokerman3333
officialpokerrankings.com/pokerstars/Pokerman3333/poker/statistics/2D72650827A64E3B86B8BD4F205B9C93.html?t=9&rc=157884
Gir den gerne et skud for dig. Har 3 FT's i denne tour. Du skal dog vide jeg nok ikke er så tight i RBP som du måske ønsker (absolut heller ikk maniac), så hvis det er et krav man nitter den de første 60 minutter skal du holde dig til de andre :)
Anyways --> GL til dig og den/de valgte :)
OPR
@hit-med-dem
Ikke et krav, kunne også vælge at sige det på en anden måde, at de caller light så lad være med at få en hjerneblødning og ryge op i det røde felt når de caller all in med K10 mv. for det er bare gamet på det limit
Det har du fuldstændig ret i :)
Men ogs helt fair hvis det er en tight makker du søger.... Så ville det bare ikke være fair at bilde dig ind jeg var den rigtige til jobbet :) !
I 3 udgør holdet for denne gang, $ er sendt GL til os
Pokerman3333
emikroy
Hit-Med-Dem!
TY
m/r
Smider counts i den anden tråd
gl team