PLO50 HU
SB: Ham, $105
BB: Mig, $250, A♥J♥T♥3♦
PF:
--------
Ham $1.50, mig call.
Flop ($3):
---------
2♠4♥7♥
Check, pot $3, raise $10, call.
Turn ($23):
---------
3♥
Bet $16, klik til 32 (har spillet i godt en time på to borde og han har endnu ikke klikket. Klamt). Call.
River:
-------
Check, bet fra ham. Jeg havde seriøst foldet hvis jeg selv havde siddet med K♥, men når både K og Q er mulige kan jeg kun raise. Raise all in oooooooog: call fra Q♣5♥6♥8♥.
410 BB HU-setup
Fuck hvor sick. Det er bare ud og puke, og så i seng.
Ikke for at gnide salt i såret, men det er 420 BB.
:D endte et par buyins oppe mod ham, meeeen lur mig om ikke han er en nar alligevel.
Han klikker ikke med et set så enten var han drawing dead eller osse var jeg. Han havde nok trods alt smidt en flush til et AI på turn, så håbede på at kunne presse lidt mere ud af ham på river.
Men hvis det er en way ahead or way behind situation giver din river linje absolut ingen mening. Så skal du blot kalde river.
Ja, burde jeg ha gjort. Det var osse lidt planen lige indtil turen kom over til mig efter mit check hvor den gode plan blev erstattet af et "hey wtf det er HU, ikke full ring, jeg vil ærgre mig over at jeg ikke lige fik bustet resten hvis han går hen og sidder med K♥ eller Q♥".
Ærgrer mig osse over det, for selvom han havde bettet river og (sikkert) betalt checkraise af med K høj flush så osede hele situationen bare så meget af 56♥ at jeg bare sku ha kaldt.
Men hvis du alligevel går broke på river, hvorfor så ikke gå broke på turn inden boardet pairer?
OP
Jeg elsker hele din linie her, som spillet for du max value i mod K-Q høj flush.
Jeg tror meget meget sjældent at villian klikraiser et set på dette turn så ingen grund til at mose.
Vi vil ikke have k-flush til at smide.
Derfor er checket på river en fed linie da villian for langt bedere potodds til at calle der.
@djowgern
Havde spillet mod ham i godt en time. Bemærk at han har floppet wrap og FD på floppet og alligevel bare kalder checkraiset - han er ikke typen der klikker med et random set, så vidste en af os var drawing dead. Som flyfly osse skrev burde jeg så osse bare ha fornemmet at det nok var mig oftere end det var ham og kun ha kaldt river :F
@Fjahgo
Jeg har nu ikke skrevet at du burde have vidst at du var drawing dead.
Jeg påpegede blot at din argumentation for dit spil ikke holder. På turn er argumentet for ikke at reraise at det er en WA/WB situation.
Dette følger du ikke trop på river, og derfor er det nærliggende at denne argumentation først er kommet efterfølgende når du har postet hånden og vil forklare dit turn spil.
Jeg mente heller ikke at jeg burde ha vidst at han havde straight flush, jeg mente at jeg ud fra mine tanker om hans hånd bare burde have kaldt som du osse skrev.
At jeg så ikke gjorde det skyldtes at grådighedsdjævlen for i mig og flyttede markøren fra call til raise da turen kom tilbage til mig på river.