Med håb om flere ansøgere end i eftrmiddags,søger jeg nogle stykker til denne.
Cut 50/50 efter buy in.
OPR vedlægges.
Vælger løbende og lukker tråden 20:05 så der er gjort klar til champions league brag iaften. :)
Hold valgt
skriver det lige her: Har efter aftale med Seille fået lov til at sende $$ til ham den 1. november, hvis mit net skulle fucke ligesom det gjorde igår..
tak for chancen :)
Velbekommen balsgård.
Masterchefen skal lave tricks med lidt kød, vender tilbage senere og vælger resten af teamet, så moffa123 føl dig ikke overset :)
Mvh
Jeg er os klar :)
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Toni_Jensen/poker/results/C1D3CCAD66564BCBA2869AB863EB5E0A.html?t=2&rc=71065
Nick: toni jensen
Lad mig da bare prøve at søge denne...
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Arnolddk/poker/results/3C4E0BC685844BC0B6EECAE7C184AEC3.html?t=2&rc=
GL
Tager gerne et skud på den :)
OPR ongame
OPR Party Poker
Stars crap
GL med hestene :)
@seille
Snakkede lige med en kammerat.. han siger, at grunden til det med mit net skete igår, er fordi at telenors log on server skal refreshe engang imellem, da de ikke giver folk en fast port som fx. 3g. Så det sker forhåbentlig ikke i aften :)
GL til hestene! :)
seille er det ok jeg opretter en tråd selv hvor folk kan kommentere mine hænder?
spiller kun denne ene.. tour.
super laver pause count med de andre og opretter en rail tråd med masser af hænder