Hey
Jeg er begyndt at arbejde lidt mere fokuseret på at blive bedre til at spille turneringer og SNGs. Jeg er vindende i micro stakes cash, men tabende i turneringer.
Jeg har spillet en del 9-mands sngs til 1.5 og 3.5 dollars. Og er begyndt at spille 18 mands også.
Så kommer spørgsmålet om den samme strategi som virker på 1-2 bords virker på 20-bords. Altså at spille nitty i starten og så kører push/fold når man når 12 ish big blinds. Eller være lidt mere aggro hvis man har fået bygget en stack og ante er startet. Er det måden at spille 180-mands sit and goes?
Bør jeg spille sådan i alle turneringer? Her snakker jeg buyins fra 1-11 dollars.
4.5 180 man SNG
Jeg har enkelte gange kørt 4.5/180 på siden for at fylde op i mine MTT-sessions, og i forhold til normale 5$ (og deromkring) på Stars, synes jeg niveau er virkelig virkelig ringe.
Det er selvfølgelig afhængig af spillerne osv, men på bubble og FT som bigstack, kan man generelt køre de fleste borde over, fordi der er så mange nits og virkelig få regs. Det virker som om de alle sammen er hoppet over til turboerne. Er obv også klart, da det praktisk talt er umuligt at komme til at multitable de her 4.5/180 i særlig høj grad, og de tager over fire timer.
Shaun Deeb har skrevet en guide til 180m normal speed, som ligger på Twoplustwo (hvorfor jeg ikke kan finde den lige nu). Er tit blevet henvist til den, så den er vidst anerkendt som ganske god, også selvom dem vidst er lidt outdatet :)
Ellers: exploit alle de nits der er post-ante, og især når vi nærmes os FT. Det synes jeg har virket super godt de gange jeg har spillet, man møder sjældent folk der 3-better light fx. Hvad angår starten vælger jeg en meget nitty tilgang. Der er massere af fisk med, især i starten, der sagtens kan openshove KJs når du har nuts (så sørg for at få smidt noter) :)
Du går kun efter 1. pladsen på grund af den stejle præmiekurve. Boblen er næsten ligegyldig. Derfor skal du spille langt mere aggressivt end 9-mands i endgamet. Har ikke spillet vanvittigt mange 180-mands men synes tit, de har gode hænder, når de skubber - måske fordi det er blevet mere moderne at grinde dem og niveauet dermed er højnet.
Vandt den første. Stadig 1/4 i den anden. Så profit. Har vist tilmeldt mig 8 af dem. Så god roi :D
Haha virker unreal sick :D du må ha ret nice roi i dem nu her ;)
keep it up !
Amen wtf!
Ligger 1/4 og 1/15 i de to der er tilbage idag. Har regget omkring 8-9 idag igen!