eg har fået et dejligt lille projekt med den gode mand fs905.
Jeg har fået $100 som jeg gerne skulle få til at yngle lidt.
(fået et 500kr. reload)
13/10 har givet $99,32 i stakeback
Dato ---antal SNG---Resultat
01/10------4----------$5,47
01/10------4----------$14
04/10------40----------$72,01
07/10------19----------$31,74
09/10------2---------$77,08
13/10------54---------$197,34
13/10------15----------$27,06
15/10------10---------+$87,44
17/10------12---------+$47,13
19/10------12----------$27,34
22/10------14----------$32,34
24/10------61---------+$6,42
Running roll
$234,07
SNG for fs905 ( deal afsluttet)
Held og lykke begge :)
Tak drenge..
Kunne dog godt have ønsket en bedre start... men nu er vi igang så mon ikke resultaterne kommer :)
heller ikke det store skruub i aften
Efter aftale med bossen så spiller jeg næste gang 2,50$ 180 mands
GL chefen
Ja gumle klare den somrelt altid super duper.. gl Champ.. en dag bliver du millionær... husk og del lidt:)
hehe jeg håber da du får ret Agrassiv :) men så skal tingene vist vende lidt..
OP
Fin dag.. men resultat er også inkl. lidt rb samt 5$ af bonus...
Ja ja boss.. Forstår godt en hentydning ;)
Kæresten får besøg sf en veninde i aften.. Så regner med at få spillet lidt i aften ;)
Ingen hentydning herfra ;)
Fik ikke skrevet sidst, så tænkte at gøre det til morgen :)
Du spiller bare når der er tid og lyst :)
kun lige 4 sng idag... tror den står på film med kæresten resten af aftenen.. men regner så med at å spillet noget imorgen
Edit: spiller nok ikke imorgen da det er kærestens fødselsdag ;)
OP
Alt for mange 4 pladser dag.. men det liver vel bedre næste session :)
op.. har spillet 4 sng idag.. kan ikke komme på stars igen.. så imorgen får den gas til grinder aften med Tvis og HS
Bump for en AV grinder aften med Tvis og HS.. ikke meget skruub der.
bump
synes godt nok stars viser sit grimme ansigt for tiden... har til 2 skud af 180 mands til at få det her vendt :S
Så skal der grindes.... har investeret i en skruub ugle.. så håber projektet tager fart nu ;)
det er helt sikkert den lækreste ugle jeg har set. jeg er sikker på den bringer monsterskrub! gl!
vh morten
SKRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB uglen VIRKER.. har spillet 54 sng og næsten 200$ i overskud :)
Vildt jeg var nede og have $5 tilbage.. og nu er der 279... må håbe stilen kan fortsætte :)
Solidt spillet. En fornøjelse at raile med :)
Den skrubugle er pengene værd :)
Mange tak drenge :)
Synes selv det er en fed fornemmelse at komme tilbage igen fra $5 så nu skulle jeg gerne fortsætte stilen... men det skulle uglen jo gerne hjælpe med til ;)
12 sng og + 47$!
isoleret set er det fint.. men var på 2 FT.. og først A10 vs K5 så ude som nr 3 og på det andet bord med AQs render jeg ind i shorts AA og 2 hænder senere 99 vs AQs hvor han rammer flush på river!!
men det er flot comeback du har lavet så det er bare at klø på ;) så skal det nok komme igen.
spillet lidt HU Hyper.. ikke noget vi er blevet rige af.. men det skal nok komme :)