?
Hejsa! :)
Jeg har selv været udsat for dette nummer.
Jeg overførte 1675kr,- til personen for en Iphone, modtog dog aldrig telefonen.
Jeg har både hans adresse, telefon nummer, og rigtige navn og alt det, jeg har bare ikke rigtig fået taget mig sammen til at tage til nordsjælland,/ Græsted.
Men hvis nogen bor derved, er de da velkommen til det :-).
Det er en lille dreng på 20..
Ham der snød mig hed Martin Larsen. :-) Har jeg fået bekræftet af hans bank.
Der er også pænt langt fra Græsted til Grindsted, meget muligt det ikke er den samme :)
Forklaring ønskes...
Skal jeg forstå det sådan, at der dukker, en for dig, ukendt person op på din bopæl, som du så giver 2600kr. til, hvorefter han skrider igen, med lovning om at du modtager tlf. senere?
Det giver jo ingen mening..
Hvordan er kontaktet opstået til at begynde med? Random PN-fyr der vil sælge tlf. eller hva'?
Jeg vil gerne være behjælpelig, såfremt det er muligt at lokke idioten ud på min adresse for at hente penge. Så kan i der er blevet snydt bare være tilstede...
Hmm... tråden er ikke at finde på forsiden længere... Er også lagt under en underlig kategori...
Du kan jo kigge efter om han skulle have en lignende salgsannonce oppe, og så smide mig et link. Så skal jeg nok "købe" den tlf. af ham, og lokke ham ud på min adresse. Så kan du og andre være der og tage pænt imod ham..
Har personligt intet udestående med manden, men har intet tilovers for scammers.
Problemet er nok desværre bare, at han ikke dukker op, men beder om en overførsel. Det må vi jo så få ham til. Scammers er vel nogle greedy bastards tænker jeg...
Jeg hørte for flere år siden om det såkaldte "Politi".. De skulle være ret gode til at få restforfulgt scammers for bedrageri...
Men selvstændigt opsøgende arbejde på kanten af selvtægt er selvfølgelig også meget hyggeligt.
God jagt
Inched
"kan jo være man aflægger ham et lille visit, hvis der ikke sker noget i sagen..:)"
Men hvis han saa snubler og slaar sig fordaervet under dit hyggebesoeg, og hans venner derefter synes at det var liiige i overkanten for 2600kr - er det saa okay hvis de synes at en braekket arm paa et af dine familiemedlemmer saetter kontoen i nul?
Og hvis du senere finder ud af at du tog fejl og det ikke var ham - inviterer du saa selv nogen hjem til besoeg hos dig?
Kom nu op af hullet, ind i kampen og meld det til politiet og saa allervigtigst : taenk dig om naeste gang du spiller den haand
...:)