Har haft et par opgør med Villain (46/14/0.93) og bluffede ham ud af en pot et par hænder tidligere, hvilket han bitchede temmelig meget over i chatten.
Derfor laver jeg et call på floppet.
MP ($0)//
Button ($227.17)
Hero ($520.82)//
BB (VILLAIN)/ ($318.05)//
UTG ($120.50)
Preflop:/ Hero is SB with 4♥, 5♥. Hero posts a blind of $1.
2 folds//, Hero (poster) completes, BB (VILLAIN)/ raises to $5/, Hero calls $5.
Flop:/ ($14) A♣, Q♠, 5♦ (3 players)/
Hero checks, VILLAIN bets $10/, Hero calls $10.
Turn:/ ($34) 4♣ (3 players)/
Hero checks, VILLAIN bets $20/, Hero raises to $60/, VILLAIN calls $40.
River:/ ($154) 8♠ (3 players)/
Hero bets $50
Hvad siger I til linjen?
EDIT: Det er mest riverbettet, jeg poster hånden for. =)
45s på NL $200
Ang riverbettet:
Jeg giver den en tand mere, omkring $100. Alt tyder på at Villain har en hånd efter han raiser preflop, better flop, better turn og caller turn check-raise.
Desuden er din hånd godt skjult og han er frustreret over at du lige har bluffet ham. Derfor tror jeg han caller et højere bet hvis han bare har en nogenlunde hånd.
Men det lave riverbet er måske for at inducere et raise fra Villain?
Flop: Håber du også vil modtage lidt kommentarer her ;)
Jeg folder.
Fint nok at være lidt fancy med 45s, men hér er følgende ulemper:
- Flushdraw væk
- 5''eren kan bringe dig i kæmpe problemer mod fx AQ
- Villain giver dig sandsynligvis ikke credit for en hånd p.t.
- Du har ikke position
Håber villain pushede med AQ ;)
@Skanberg
Jeg folder normalt også her, men med mit super skrup (med p) så var jeg sikker på at ramme! ;)
Vil I andre heller ikke calle i en kamp om vores blinds?
@Ludo... jeg caller selvf også PF, men flop er jeg ikk sikker på jeg har disciplin til bare at calle...
Jeg syns alt i alt det er flot spillet, forvent at se mig lave samme move (blir posted i badbeat sektionen) inden længe...
:D
Jeg raiser den selv preflop. Floppet for du så lov til at leade, og det giver et helt andet udgangspunkt for hånden.
Som spillet, folder jeg floppet. Du skal ramme 4 eller 5 for nogensinde at komme i god stand i den pot, og OOP giver det altså ret ringe muligheder for at tage potten hjem. Givet at han er tiltet, ville jeg heller ikke forsøge at tage potten fra ham på river, hvis han checker bagved på turn.
Jeg tror jeg byder 50 eller 115 på river. 75 ligner for meget et ulækkert valuebet, så heller bluff-byde lidt, eller byde så svagt, at han umuligt kan folde.
UPS, lige set stacks - 50 er nok fint, så kan du folde til et skub.
- AB
Tak for svarene...
Jeg havde ret godt styr på ham, så tog chancen. Skulle have pengene 9.5 gange for at ramme på turn.
Nok lidt satset men når man stoler på sit skrup...! ;) haha...
Årrh hvad... Jeg havde ret - som altid!
Han kaldte forresten de 50$ (og bitchede videre!)
haha ja....
"hilsen Ludo_est"