4$ 180 per sit

#1| 0

Hey, for ca. en uge siden postede jeg et indlæg om at jeg godt kunne tænke mig at vinde en 180 personers 4$ sit'n go på stars. Nu er der så gået 6 dage, og jeg har 1. plads og 2. pladser. Har lige spillet en færdig, hvor jeg kom på 2. pladsen, mest fordi min JJ løb lige ind i AA heads up. Har tiltet en del idag, så de 144$ redder mig et overskud på 30$ for idag:D Det har også fået min roi på sharkscope til at gå fra -3 til +13! Var lige nød til at blære mig med mit lowroller life;)

02-08-2008 05:33 #2| 0

post suited for;

PN [ ]
MSN [ ]
The Internet [ ]

gtfo, no one cares.

02-08-2008 05:36 #3| 0

wp

02-08-2008 08:17 #4| 0

omg KBB, du er dog det sureste fjæs på PN.

Håber VIRKELIGT du får noget at rive i fra på mandag, så du kan få bare en ANELSE stil, i stedet for det evindelige svineri du poster her på PN.

@mrslara, WP GG GL, glæder mig til at høre mere :-)

02-08-2008 08:23 #5| 0

[ ] K_B_B got laid last night.

02-08-2008 10:52 #6| 0

spot on pokerheh :D

02-08-2008 11:13 #7| 0

well done mrslara.

Håber det er sådan nogen som K_B_B der bliver modereret hårdt på når moderator systemet bliver revuderet

02-08-2008 14:05 #8| 0

øhm er jeg den eneste der undrer mig over følgende:
"mest fordi min JJ løb lige ind i JJ heads up" ???

02-08-2008 14:08 #9| 0

Han mener garanteret standard stars setup med 4 til farven;-)

Ironi kan vaere anvendt:-)

02-08-2008 14:13 #10| 0
OP

Ups! Det var min JJ der løb ind i AA;) Og tak alle:) Man bliver sgu lidt selvfed når man 4 dobler rullen på 6 dage:D

02-08-2008 14:26 #11| 0

hehe... læste det... men tænkte.. når bare endnu ét :D

02-08-2008 16:16 #12| 0

Hm, jeg skrev ovenstående mens jeg var pænt fuld og det blev måske en lille bitte smule mere aggresivt end jeg havde planlagt.

Nu læser jeg hans indlæg igen, og jeg kan stadig ikke se pointen i det. Hvorfor skal vi vide om hvordan han havde et ønske om at vinde en 180 mands sng (lol?) Og hvis han endelig skal lave et dagbogsindlæg, så brug da i det mindste lige 4 minutter på det så man har en chance for at forstå hvad der skrives.

@Petergram
Fedt du stadig holder grudges fra sidst. God stil.

@Pokerheh
Bare rolig, jeg er ikke bitter over det - alt afviselse er feedback ;)

@NoiD
Hvorfor skal min post modereres, hvis i kan være "omg hvor nice lavet - GJ WP" så kan jeg vel også sige min mening om det? Hvis jeg vil følge mrslara's fremgang, læser jeg hans fkn blog.

Prøv at tænke på et PN hvor alle oprettede en post hver gang de vandt 1 sng og blev nr 2 i 2 andre. Det ville være beyond rescue.

Det kan godt være jeg har en bitter tone, men det ændrer ikke at jeg har en pointe.

02-08-2008 16:25 #13| 0

@K_B_B

Kan du ikke bare holde fingrene langt væk fra den her tråd, hvis den irriterer dig så meget?

02-08-2008 16:31 #14| 0

@K_B_B - alcohol kan godt være en undskyldning. :o)

Det er afslutningsbemærkningen jeg føler mig lidt stødt over. Er bare selv træt af arrogante kommentare over for folk der prøver på at leve sig ind i at "spille" poker på den rigtige måde.
Jeg synes det er fedt med folk der går op i at få svaret på pokerens mange forskellige spørgsmål, ligemeget hvor lille det er.

Jeg sidder selv og kæmmer forummet for at få et indblik i alle beslutningernes facer i de marginale situationer der nu må opstå.

Men til posten:

Der er ingen grund til at pille pynten af en lowroller der gør sit for at arbejde sig op, og har BRM nok til ikke at tage et skud på højere takster, men i stedet holder sig til samme buy-in turneringer.

mine 5 cent

02-08-2008 16:35 #15| 0
OP

@K_B_B
Nu skal du se denne tråd som en vol. 2. For en uge siden skrev jeg et indlæg hvor jeg spurgte om den rigtige strategi til at komme langt i dem. Og så var denne tråd bare min måde at sige tak og informere dem der kom med nogle begavede indlæg i sidste tråd, om at jeg havde fulgt deres råd. Og at det blandet med lidt held havde givet et ordentligt overskud. Men kan selvfølgelig godt se at det er mindre relevant, for folk der ikke har deltaget i den anden tråd. Men så kunne man jo evt. lade være med at svare. Jeg svare f.eks ikke på en sportsbetting tråd, for jeg sportsbetter aldrig.

02-08-2008 16:39 #16| 0
OP

Og hvis du ikke kunne forstå mit indlæg, er det højt sandsynligt fordi jeg sjældent var tilstede i dansk timerne. Eller fordi du heller ikke var?;)

02-08-2008 22:11 #17| 0

@NoiD
Ja okay, den var lidt hård :P

Jeg vrænger ikke på næsen af at det er $4 sngs, jeg synes da det er fint nok at man vinder 1 sng og bliver nr 2 i 2 andre. Men uden at vide at der var et indlæg sidste uge, er dette indlæg jo fuldstændig irrelevant :)

@Mrslara

Okay, det vidste jeg ikke. Men det er jo ikke en kæmpe samplesize at du over 6 dage har vundet 1 og blevet nr 2 i 2, måske skulle du spille lidt flere af dem før du kom med en udmelding om taktikken virkede?

Mht. sproget, hvis du ser din første post er den altså ret rodet, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det.

@Muffies
Jeg vælger at tro at jeg har den ret til at kritisere indlæg, for deres indhold. Præcis ligesom du har den ret til at kritisere mig, og mine indlæg.

Jeg er bestemt ikke meget bedre til det danske sprog, men jeg prøver alligevel altid at få mine indlæg til at fremstå så godt som muligt, stavefejl eller ej ;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar