5 DS vindere af 1.000 kroner

#1| 3
Supportprofil

Kære Pokernet
Vi har udtrukket 5 heldige vindere blandt alle dem der brugte bonuskoden NOVEMBER. De har hver især fået indsat en tussebasse på deres konto.

De heldige vindere er:

go1crazy
PoKerFaceAA88
esp85
Heden1027
PhdAK01

Med venlig hilsen

Martin Grønnehøj

Poker Manager, Danske Spil

17-11-2014 11:11 #2| 20

Hej Martin,

Nu der er en officiel Danske Spil-profil, var det så ikke en ide at melde sig på banen i nogle af de utallige tråde om problemer med jeres pokerrum?

17-11-2014 15:19 #3| 1
PBaek skrev:
Hej Martin,

Nu der er en officiel Danske Spil-profil, var det så ikke en ide at melde sig på banen i nogle af de utallige tråde om problemer med jeres pokerrum?

Faktisk et utroligt godt spørgsmål. Hvorfor kommer der ikke en udmelding omkring de problemer der er fortiden på DS. Virker useriøst der ikke bliver meldt noget ud. Transparens er der ikke meget af på DS.

Lyager
17-11-2014 15:28 #4| 0

Jeg har brugt bonuskoden november mindst 3 gange denne måed, og ikke een enete gang har jeg fået bonussen.

Senest her i eftermiddag.

Hvad gør jeg ved det?

17-11-2014 16:06 #5| 0

Og væk var han, den kære Grønnehøj.

Det er raken der tæller til sitet......Brugerne er de som mange andre, bedøvende lige glade med. :(

17-11-2014 21:09 #6| 0

@cascas jeg ville ringe til support. De gange jeg har skulle bruge dem har de ydet en rigtig fin service.

17-11-2014 21:15 #7| 0

Jeg har sendt en lang mail idag til Martin hvor jeg beskriver spillernes frustrationer og foreslået noget kompensation (som ikke er en 50$ rake dig til bonus) lad os se om han ikke svarer positivt på den :) Vi kan jo ikke blive ved at spille på et site der crasher i tide og utide vel?

17-11-2014 21:26 #8| 0
HIGH_lander_ skrev:
Jeg har sendt en lang mail idag til Martin hvor jeg beskriver spillernes frustrationer og foreslået noget kompensation (som ikke er en 50$ rake dig til bonus) lad os se om han ikke svarer positivt på den :) Vi kan jo ikke blive ved at spille på et site der crasher i tide og utide vel?

Det kan vi ikke, nej :)
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar