Kære Pokernet
Vi har udtrukket 5 heldige vindere blandt alle dem der brugte bonuskoden NOVEMBER. De har hver især fået indsat en tussebasse på deres konto.
De heldige vindere er:
go1crazy
PoKerFaceAA88
esp85
Heden1027
PhdAK01
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
5 DS vindere af 1.000 kroner
Hej Martin,
Nu der er en officiel Danske Spil-profil, var det så ikke en ide at melde sig på banen i nogle af de utallige tråde om problemer med jeres pokerrum?
PBaek skrev:
Hej Martin,
Nu der er en officiel Danske Spil-profil, var det så ikke en ide at melde sig på banen i nogle af de utallige tråde om problemer med jeres pokerrum?
Faktisk et utroligt godt spørgsmål. Hvorfor kommer der ikke en udmelding omkring de problemer der er fortiden på DS. Virker useriøst der ikke bliver meldt noget ud. Transparens er der ikke meget af på DS.
Lyager
Jeg har brugt bonuskoden november mindst 3 gange denne måed, og ikke een enete gang har jeg fået bonussen.
Senest her i eftermiddag.
Hvad gør jeg ved det?
Og væk var han, den kære Grønnehøj.
Det er raken der tæller til sitet......Brugerne er de som mange andre, bedøvende lige glade med. :(
@cascas jeg ville ringe til support. De gange jeg har skulle bruge dem har de ydet en rigtig fin service.
Jeg har sendt en lang mail idag til Martin hvor jeg beskriver spillernes frustrationer og foreslået noget kompensation (som ikke er en 50$ rake dig til bonus) lad os se om han ikke svarer positivt på den :) Vi kan jo ikke blive ved at spille på et site der crasher i tide og utide vel?
HIGH_lander_ skrev:
Jeg har sendt en lang mail idag til Martin hvor jeg beskriver spillernes frustrationer og foreslået noget kompensation (som ikke er en 50$ rake dig til bonus) lad os se om han ikke svarer positivt på den :) Vi kan jo ikke blive ved at spille på et site der crasher i tide og utide vel?
Det kan vi ikke, nej :)