Du skal spille præcis 50 stk. $2.20 180-mands turbo SNG på Stars, og du får 25 BI til det ($55 bankroll).
Mine krav:
- 60/40 backers cut efter BI.
- Railtråd med statusopdateringer i OP.
- HH behøver kun at omfatte busthands.
- Søg med OPR
- +ROI på 180-mands $0-$5
- Du har 1 uge til at afslutte fra du har modtaget $.
Det kræver, at du casher for at kunne gennemføre de 50 stk. Du skal ikke selv fylde op, men det gør jeg heller ikke, så hvis du buster inden de 50 er spillet, er det bare too bad.
50 skud til $2.20 180-mands turbo
Vil det sige, at hvis man buster de $55 og stadig mangler ~20 sng's skal man selv skyde $44 i det?
@Viggow
Det kræver, at man casher for at kunne gennemføre de 50 stk. Du skal ikke selv fylde op, men det gør jeg heller ikke, så hvis man buster inden de 50 er spillet, er det bare too bad.
@Florczak
Min krokodillestørrelse hjerne gør ikke i uger. Hvornår er uge 16.
hvad betdyer QFT?
@Florczak
"Uge 16 : 18.- 24. april"
Så kan jeg godt gå med til uge 16.
jeg er frisk på at spille de 50 sng´s
kan starte sådan set med det samme :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zinkha-punk/poker/statistics/6BDE35DFA882457F9139591C439FBFBB.html?t=9
zinkha-punk
@ Florczak
Hvor finder jeg 180mands bordene på stars? Lyder da rimelig kedeligt at skulle vente så længe, og hvor mange spil kort bruger de på disse borde?
larsschmidt1 er frisk på 50 stk 2.20$, og kan starte med det samme
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
@zinkha-punk
Du er på. jeg sender $ lidt senere i dag, når jeg kommer hjem fra arb.
@Knuser
Ja i mangel på investorer og ressourcer kunne vi desværre ikke fortsætte. Synd og skam :(
tyty :) $ er modtaget.. starter nok stille og roligt op her i aften, og så kører vi med fuld gas i fra i morgen af ;)
jeg opretter self. tråd inden jeg starter :)