QQ, 1:05: Jeg synes, det ser virkelig stærkt ud at 3-bette med de stacksizes. Det er i hvert fald som minimum meget polariseret. Og du siger også selv, at du aldrig bluffer i det spot. Jeg synes, der er lidt flere merits ved et shove, end I gør det til. Restealer du light i det her spot, fordi det er liiidt semiklamt for villain at kalde, er det altså vigtigt også at have nogle topholdings i dine range fra tid til anden. Og QQ er god at have i shovingrangen, fordi den spiller vidunderligt mod hans callingrange, men ofte facer boards, hvor vi ikke bare hovedløst kan gå død. I praksis mikser jeg mellem at 3-bette og shove.
KQo, 7:30: Enig i, at det er et klokkeklart flat pre. Det er latterligt volatilt at skulle 3-bet/calle, 3-bet/fold er at pisse equity væk, og vi facer virkelig mange lækre post flop-spots.
Q8s, 9:10: Jeg tænker, det er et klart muck. Jvfr blinds' stacksizes, som I er inde på, flatter vi ikke specielt bredt i det spots, så jeg vil meget hellere øge min 3-bet-frekvens ved at udvide valuerange/semibluff-rangen og 3-bette de hænder, vi normalt flatter i pos 40-ish bb deep - og som er nogenlunde spilbare postflop.
AK, 13:08: Gnurrrrf jeg hader b/f river. Hvad er det for hænder, han c/r flop med, checker turn og c/c river med? Jeg kan ikke finde en eneste holding, hvor det giver mening. Once in a blue moon måske noget AJ-agtigt eller måske nogle andre Ax, men han c/c de holdings med en hysterisk høj frekvens. Hvis jeg better, er det for at betale et showe og forvente med en vis frekvens at kigge ind i noget totalt WTF. Men jeg tror faktisk, at jeg er størst fan af bare at checke bag og tage en note.
Redigeret af Løpenthin d. 01-05-2017 11:39