Hey boys
Jeg vil gerne have fat i den dansker der knaldede mig på Party Poker i feb-maj 2012 under nicket RookieNFL.
P.S. Det er ren nysgerrighed.
1000 dolls til den der kan sætte mig i kontakt med vedkommende.
Edit: Info: The RookieNFL account was played by a canadian up untill 2012. At that point the person took another nick, and a danish located player took the name RookieNFL.
1000$ dusør. RookieNFL Party Poker i 2012.
Don't know, men han led godt nok et stort knæk fra september til november sidste år... Og så flader hans kurve totalt ud... Måske har han givet lidt op?
Google og highstakesdb holder ham anonym, så det gælder nok om at kende nogen, der kender nogen, hvis man skal finde ham (men det er vel også det, du prøver på nu :) )
sasuke skrev:
Hey boys
Jeg vil gerne have fat i den gut der knaldede mig på Party Poker i april-juni 2012 på Party Poker under nicket RookieNFL.
500 dolls til den der kan sætte mig i kontakt med vedkommende.
er han dansker???
du har måske selv fundet dette link men ellers fandt jeg dette
twitter.com/RookieNFL
der er et opslag fra 2011 angående han spiller på 888(ved godt du nævner party og
2012)
og hvis man søger lidt rundt efter mattias borg kommer der lidt frem angående poker.
Mail ham [email protected]
har ikke indbakke
Ps. Det er ren nysgerrighed
Hvad har den mand dog gjort siden du gider at give 5K dkk for at finde ham? :)
Send ham en besked på youtube her:
www.youtube.com/user/oODajmarNOo/about
Utroligt en mand med så mange penge kun tilbyder et par big blinds. LOL! :)
Ramulate skrev:
Utroligt en mand med så mange penge kun tilbyder et par big blinds. LOL! :)
Ja fuck hvor er det bare for dårligt han tilbyder 800$ for noget research.
Hvad havde du regnet med?
Stadigvæk en mærkelig kommentar imo, ironi anvendt eller ej, men ingen grund til at derail tråden :-)
800 dollars for at finde faderen til sit barn er jo ikke overdrevent mange penge
;)
Er du 100% sikker på han var dansker, det har tidligere været fremme at Amerikaner spillede fra danske IP adresser efter black friday.
Søg efter "Pokerpro afslører, hvordan han omgik amerikanske regler"
Jeg har fundet det her på ham,ved ikke om det er brugbart, i følge highstake ...The known information about this player is currently limited. If you know more about who RookieNFL is, feel free to contact HighstakesDB. Jeg tror ikke han er dansker men amerikaner
Det mig, du kan sende en pb for at få kontonummer. Ønsker dog slet ingen anden kontakt med dig. Tak!
:-)
Kan se fra en tidligere tråd at navnet allerede er oppe i 2008 hvor andre herindefra har spillet nicket.... Måske de kan hjælpe med yderligere information...
www.pokernet.dk/forum/fjern-vipforummet.html
indlæg 41 som er en HH
Eneste jeg lige hurtigt har kunnet finde ud af var at sktom84 vist havde kontoen før danskeren. Ved ikke om det hjælper, men bliver da sjovt at se hvad den her tråd ender med og hvad den skal bruges til :D
Han må have snydt OP
Er du sikker på det ikke er Filip Verboven aka AARookie og RookieNFL? Han er dog belgier.
Okay så du er HELT SIKKER PÅ HAN ER DANSKER????? Altså er du HELT sikker på han er dansker? Han er måske fra USA!!! Altså er du SIKKER på han er dansker?????
Gal der er mange der lige hurtigt har lavet en google :)
Det mest spændende er vel hvad fa.... den pågældende har gjort OP - kan du løfte sløret Sasuke? :-)
sasuke skrev:
Hey boys
Jeg vil gerne have fat i den dansker der knaldede mig på Party Poker i feb-maj 2012 under nicket RookieNFL.
1000 dolls til den der kan sætte mig i kontakt med vedkommende.
Lyder som en vild fest:)
Cawbow skrev:dankjar skrev:
Det mest spændende er vel hvad fa.... den pågældende har gjort OP - kan du løfte sløret Sasuke? :-)
Det står i OP :)
Der står at han blev "knaldet" - ikke hvorvidt der var ufint trav inde i billedet (udover at der tilsyneladende er skiftende personer der har brugt kontoen)?
Undrer mig endvidere over at dusøren er ændret fra 800$ til 1000$ efter at dusøren er hævet.
Når der bliver snakket om multiaccounting og du samtidig skriver han har knaldet dig og ikke rigtig vil ind på hvordan og hvorfor du søger vedkommende, så skal der godt nok noget af en rotte til her.
Jeg mener, han er åbenbart anonym indtil i dag, endda for en med et godt netværk som dig, så det du efterspørger er at en af hans venner or so stikker ham for 1k$ med alt hvad der ligger i det.
Lyder ikke skide sandsynligt.
Men gl jagten - det er jo kommet flere bud på udenlandske spillere - du er sikker på det ikke er nogle af dem der enten har en dansk forbindelse (altså i forhold til sproget), har en dansk kæreste, er god til google translate or so?
LOL. Der er en eller anden gut der har oprettet tråde på cc og 2+2 og spurgt efter RookieNFL med 50$ dusør. Nogle her fra PN monstro? :D
Lidt slesk at tilbyde 5% af den originale reward.
@jungle
Det er muligt at "multiaccount" på lovligtvis på PP. Hvis du skifter nick, kan du ikke forhindre andre i at tage dit gamle nick. Principielt kunne 3 spillere godt "bytte" nick videre til hinanden.
Ulovligt nej. Om det er god Poker etiquette, det må være en smagssag.
Som New_Era skriver, så var, og er det vidst stadig, ganske normalt at skifte nick til et gammelt nick, når den oprindelige ejer skifter væk fra ét nick. Det fucker med folks stats og reads etc.
Grunden til at jeg med sikkerhed ved at det var en en dansker er.
1. Dansk location. Eneste måde man får dansk location på, på Party Poker/Danske Spil er ved at være dansker og bruge NEM id.
2. Gutten chattede på dansk - omend sjældent.
Jeg har iøvrigt ikke noget imod at folk bruger noget af dusøren til selv at sætte folk igang med at lede - det var ligesom tanken.
Det skal også understreges at der ikke er tale om at jeg har en høne at plukke med vedkommende. Jeg har dog noget jeg gerne vil spørge ham om.
Godt at høre.. Det var nemli' også mig :i Desværre intet bid.. :((
SpartacusDK skrev:
Godt at høre.. Det var nemli' også mig :i Desværre intet bid.. :((
Hahahahaha, din lille orm
hov hov du'.. Vidste jo ligesom ikk' om jeg var på kant med loven.
har man lige lov til at være fattig i fred?!
SpartacusDK skrev:
hov hov du'.. Vidste jo ligesom ikk' om jeg var på kant med loven.
har man lige lov til at være fattig i fred?!
Jeg håber du finder gutten og indkasserer, men stadig - hahahaha
jaa, håber også! :D men looking back var det nok en fejl at poste i highstakes-sektionen på 2p2. Ikke meget motivation man gir dér for 50$ :(
anyway.. har indstillet eftersøgningen i denne omgang. Manden er jo som et spøgelse på vandet.
Hahaha det er egentlig ret sjovt!
Jeg har med meget stor sandsynlighed fundet villain og venter på at sasuke tager kontakt så jeg kan give ham yderligere information :)