500 Euro HU SnG på Boss
Note på villain:
Caller generelt for løst. - Jeg har tidligere set ham lave mange
tyre-betalinger. Derudover kan han også godt fyre op for den store bluff kanon.
Jeg har tidligere set ham calle 7BB skub i endgamet med hænder som T7s.
Mit image i denne match har været TAG'ish. Dog tror jeg ikke dette influerer
sønderligt på det tyregen han har i sig
Startstacks = 2000
Blinds 50/100
Stacks
Jeg har 1550
V. dækker
Jeg sidder med K6o og limper pre
V. checker
Flop: K 6 4 r Pot: 200
v. checker
Jeg checker med - Veksler mellem at bette og slowplaye her. Men better oftest
Anyway - Jeg går efter value på senere streets i situationen
Turn: Ax
V. skyder 100
Jeg caller - Da bordet er så tørt tror jeg der er større chance for at V. fyre noget
second barrel bluff af på river, end at jeg kan få value ved et raise her
River: Jx Pot: 400
V. skyder 300
Jeg sidder med 1250 tilbage og rester...
Like?
For tyndt?
500 Euro HU SnG - 2par i riverspot
Du har ikke nogen ide om hvad det betyder når han checker bag ved preflop? Fx checker han små par, 2 med tøj, små esser og den slags mellem hænder, eller er der nogle af de hænder vi kan tage ud af rangen?
River synes jeg er fint hvis han er meget tyret, men vi er næsten nødt til at vide, at han fx raiser de små par preflop/to facecards og kalder med små esser, før det bliver meget andet end bluff med den bedste hånd som bedst.
1) over mit limit
2)Min første indskydelse var bare at calle den -
men jeg er også en nit :-)
Men startstacks må være 1500, og blinds 50-100?...
I så fald taber du vel kun til QT, A6 og A4 (jeg formoder han ville re-raise AK, AJ, KJ og små par?) - når du samtidig siger han før har tyret den af, synes jeg faktisk det er fint at skubbe her.
Hvis din plan alligevel er at reste på any river, så raiser jeg turn her, grundet stacks. Flopchecket er fint, men så skal raise for value på turn imo.
generalt kan jeg godt lide, eftersom det er en limpet pot kan villain vel sagtens side med en j4/j6/46 hånd som efter din beskrivelse han betaler af med.
Har du tidligere set ham checke weak ace preflop?? og hvordan er hans generelle range for preflop raises?
men mener det er et plus ev spile eftersom det giver fin mening med en den linie han tager at han kunne se med mindre 2 par.