hvem er med iaften?bord 80 sidder jeg på,2035 i pausen
500 guaranteed
sorry har ikke set at en anden har logget ind.jeg hedder danomast og ikke fdcgsf
Ufatteligt har fået AA 2 gange og QQ 1 gang og har ikke set det mindste action på dem overhovedet. Har ramt trips 3 gange og kun fået action 1 gang. Får kortene men ingen gider betale.
yeah de spiller rigtig tight dem ved dit bord kagesen :)
er det på Party Poker den turnering finder sted??? jeg kan nemlig ikke finde den???
sorry men nybegynder på party
den kører på PokerStars.
Det er sygeligt så dårlige mine kort er, og når jeg har noget rammer jeg helt forbi.
Jeg spiller sjældent med i de store, men har istedet fundet en lille niche i Empires 10K garanteret. På finalebordet - stadig 10 tilbage og jeg er 3. chipleader (kaldes det sådan?) :o)
Jeg er stadig med, men kæmper en hård overlevelseskamp i bunden af feltet... hver gang jeg nærmer mig average stack bliver jeg ubarmhjertigt slået ned igen... hm... 3245 chips ved anden pause... lover ikke godt, men heldigvis har jeg vundet adgang i en freeroll...
Cherok
Er lige røget ud. Først fik jeg en pæn stack halveret med KK mod JJ all in preflop og min sidste hånd var 1010 mod 88 all in preflop. Begge gange rammer den anden set. Ikke min aften!
nogen der ved hvem erland og edizon er?
Er ret imponeret over erlands spil pt, han klare det godt imo :)
Erland=pokergirl1 fra laddies...
Edizon=Edizon herfra..."
Ja erland var lige i en 3-way pot med AA...Næsten 3-doblede sin stack så han nu er i top5
rigtig rigtig nederen Morten...
AA mod 55
AJ mod A6
Erland ude....
Var aldrig sket med mine pokerregler ;-)
Synd anyway
Mbond"s pokerregler :-)
Når en eller flere er all in, ser man på % erne når pengene ryger ind, har man 60% og en anden 40%, får den med 60%. 20% (60-40=20) af puljen udbetalt. Resten af puljen spiller man om.
Med aa mod 55 ca 80/20 får man alså 60 % af puljen med sikkerhed, og sandsynligvis de sidste 40 senere.
Dette burde være en 4"e limit ligesom PL, Fl, og NL.
Fundet på efter 735 badbeats på en uge ;-)
@mbond
lol, altså en ML (mbond limit)??? :D