Hey! Er der nogle som kan svare mig på hvor mange der forventes at komme til DPFs 500 kr freeze-out i aften?! Jeg har skrevet og prøvet at ringe til dem, men har sku ikke kunne fange dem...!
Evt: nogen her fra pokernet som kommer i aften?!
PhreaX
500 kr freeze-out DPF?!
Såvidt jeg ved, så er det da en 500 krs med 1 rebuy OG 1 add-on! Og der plejer vist at være 2-3 borde til start i den. Så 11-30 stykker sidder og giver den gas :o)
Og jeg tror godt du kan regne med at der er en del PN'ere i aften.
/Allan
Det er blevet til en rebuy! Kan ikke huske om det er et rebuy og et add-on, eller om det er et rebuy eller et add-on der er gældende...
Jeg er i Kbh i morgen, lørdag, og overvejer lidt at tage forbi DPF.
Hvad bliver der spillet lørdag og hvilket tidspunkt?
Hvordan kommer man nemmest fra Københavns hovedbanegård til klubben?
@best
Der bliver spillet 500 krs deep stack kl 15, 1K highroller kl 19 (som vist får mange deltagere i morgen), og så er resten som jeg mener de er:
Kl 1600, 50 kr, 1 Rebuy el. Add on
Kl 1730, 100 kr, Unlimited Rebuy
Kl 2000, 200 kr, 1 Rebuy & Add on
Kl 2100, 100 kr, PLO Hi 1 Rebuy & Add on
Kl 2200, 200 kr, Unlimited Rebuy
Der er flere muligheder, alt efter hvornår du har tænkt dig at komme i klubben, men brug www.rejseplanen.dk for at finde den tur som passer dig bedst.
/Allan
@ Bestbluff: Til charlottenlund st. Ind i charlottenlund slotspark af Jægersborg alle(broen over jernbanen), igennem krydset. Så drejer vejen lidt til venstre og lige derefter skal du dreje til venstre ned af ordrup jagtvej. Lidt henne af den vil du kunne se travbanen og her skal du dreje til højre af traverbanevej. På venstre side vil du så kunne se tribunen, og så er det bare op på 2. sal!