FT er lige blevet samlet, dvs. 9 mands.
Blinds: 1000/2000
Hero: 85k
Villian: 90K, Har intet på ham.
Villian åbner til 6k UTG, jeg caller på knappen med 9♥9♦
Flop: 2♣5♦7♠, Pot: 15K
Villian leader for 15K
Hvilken Linie er at foretrække?
Det skal siges, at blinds stiger til 2000/4000 om 1 minuts tid.
500 kr. Rebuy - FT Live
avg. er omkring 50k. Mit image er umiddelbart underordnet, da vi ikke har spillet mod hinanden før.
Tja spiller du den udelukkende for set værdien?
Mange ville leade med anything her, eneste prob er hvis du raiser ham så commiter du dig.
Er også lidt i tvivl med ovenstående - vs ukendt ville jeg nok calle floppet og se turn af og hans action eftersom du har position.
Men nu er jeg ikke den store tourhaj ! =)
Raise til 44k og call et AI.
Hvis du ik har lyst til/føler for at gå til bunds på floppet, så call og bet til et check på any turn og raise all-in på blank hvis du tror du er foran imod et eventuelt bet...
bump
Hvad er det for en tour, ca. avr, andre stacksizes, generelt niveau, payout?
Syntes også der mangler en del info omkring turneringen før et svar kan gives. Syntes payout, de andres stack og om det kun er nummer 1 der tæller er meget vigtige faktor.
Call og re-evaluere turn. Ved at shove folder du vel alle hænder ud vi slår?
En Tour i kaffeklubben.
Mener avg. er 50K ca.
Niveauet er pænt ringe, selvom der er en del penge indblandet.
Seat 1. Mig
Seat 2. donk med 50K
Seat 3. Løs kanon med 180k
seat 4. Vilian 90k
Seat 5. Tørkage 25k
seat 6. Dygtig spiller 30k
Seat 7. Ukendt 15
Seat. 8. ukendt 150K
seat 9. ukendt 60K
Jeg tænker egentlig muck preflop.
Når man netop er samlet til 9 handed FT, og utg åbner, skal man passe på med ikke at tage sit "vi spiller shorthanded, bobbel-agtigt-spil" med over til FT.
Hånden kan vel godt spilles for set værdi med stacks, men så skal man også kunne komme væk fra den postflop.
Dit spot som spillet er super klamt - at raise her kan jeg ikke lide - hvis vi vil videre i hånden bliver det som Mr_Hit imho.
Men at mucke synes jeg faktisk ikke er skidt - ja, hans AK/AQ får nogen gange lov til at bluffe os ud, men vi bevarer en meget sund stack, som fint kan bruges til at ligge pres på bedre tidspunkter.
Ved at flatcalle kan han skubbe en del scarecards på turn, han kan mose hans AK (hvis han har balls) og han kan mose hans overpar - uanset hvad står du i en rigtig klam situation - og uden nogen som helst ide om hans spillestil, og om han giver potten op hvis du flatcaller, tror jeg at jeg foretrækker et muck på floppet her...
Hader Jungle, der altid har ret. :)
Efter hånden, mente jeg et muck var på plads.
Som spillet, muckede jeg flopppet.