Sender en hest afsted i aften til et program som hesten slår. Programmet skal spilles idag. Hvor mange tours - buy in, er hestens eget valg. Vælger kl 17.00. Deal er 60/40 - ved cash på 1000 dollars eller over er deal 50/50.
Betaling sker med paysafe.
Søgning sker her i tråden
/Henrik
500 kr stake til i aften, 130813
Er klar på et program på stars. Sidder på arbejde, så kan ikke lave program, men det bliver nogle rebuy tours i buy-in klassen $3,30-$11 og nogle nonturbo tours i buy in klassen $5,50-$22.
Alternativt kan jeg lave et program på Betfair, hvor felterne er lidt mindre + blødere.
Nick på stars: balsgård
Nick på Betfair: balsgaard89
Kan modtage via mb.
Held og lykke med staket!
Edit: Aner ikke hvorfor den sætter streg under "det" og linker til noget :)
Er frisk på et program på Ipoker (Bet365), som vil bestå af rebuys fra 3-7$ samt op til 16.50$ Freezeouts
Ikke spillet det vilde på ipoker i nyere tid, men stats fra dengang jeg spillede der er som følger. Derudover postet stats fra Stars, Ongame og Partypoker hvor jeg spiller pt.
Railtråd vil komme til at bestå af pausecounts. Regner med at starte op omkring 17.30 såfremt jeg skulle blive valgt og så spille indtil rullen enten er tom eller jeg er for træt til at spille mit A-Game (har fri i morgen så nps at det bliver en lang session)
Stats
Ipoker: www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/iPoker/players/DoubleAcesDK1
Stars: www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/BigBluffDk
Partypoker: www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PartyPoker/players/VegaArcturusDK
Ongame: www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/Ongame/players/VegaUniverse
Søger til online roulette/blackjack raket!!! - du ved jeg har edge, og har også set en youtube video omkring det.
HomeMade skrev:
500 kr = 20 grøn gajol
Off tonic
Ahahahahahahahahahah
Men hvis hans hest nu vinder 5000 er der jo til 200 og måske en t-shirt :P
Kan mærke det er i dag din hest klokker gode nurse.
gl til jer :)
Elsker grøn gajol så højt, at hele min jakke er smurt ind i det stads!!!
Stopper tråden her, har fået dem jeg ville. Balsgård og Voigt er på. Sender kode til jer begge inden kl 1800
Og så kan det være, at to stk s lalleglade gutter stopper deres derail
Jeg er klar på:
22 euro 2k gtd på unibet kl.20.10
11 euro turbo 2k gtd kl.22.05 på unibet
Nick på unibet: BetTons
Bah var lige ved at skrive program op, GL med hestene, der må sgu være masser af skrub og grønne gajoler i dem!
pssssst - jeg kunne godt lide dig drugged nurse...
@HM
Smid lige en sms igen næste gang han er på den - er trængende igen
Hva satan.. har du det skidt i munden...
damn.................♥
Hallo Nurse, hvor er mine lapper henne?
Nu har jeg grindet de 5K ned i 500, så nu henter jeg varians venderen, ship den kode!
Stop med det sprut, du bliver så voldelig...
Bliver simpelthen nød til at opleve et af jeres Hillerød spil!
Det lyder sku spændene, bare pisse besværligt at komme hjem til Nivå om natten.. Må gemme til en taxa i det Hemmelige rum i pungen, ved bare jeg kommer til at sprøjte dem også ;)
det "grønne stads", er det granat æblen? Den eneste jeg kan li' men ikke tåle...