Efter den første turnering med 70 spillere, starter vi nu vores første 500 kr. turnering tirsdag den 3/1 2006. klokken 18.30
Vi starter klokken 18.30 og inskrivning stopper klokken 18.15
Du skal være tilmeldt for at kunne deltage.
MVH FPK
fyns-pokerklub.dk / aksuited.dk
Der er kun 80 pladser
Kiehn/smmfd
500 kr. turnering i FPK
Havde i ikke fået plads til 500.??..
Det syntes jeg at jeg så i en tråd for lidt tid siden....
Jo det er der GBP... men nu skal de lige have gang i turneringerne og sådan. Jeg var med til den i tirsdags, hvor det var 200 kr buy-in og der var der lidt begynder problemer. Der er lidt forskel på 72 spillere og 21 nede i en kælder :)
Der var folk som glemte at opgive ens navn, når de røg ud... det var virkelig et problem og meget irriterende for de resterende spillere. Men jo - der er plads til ca. 500 spillere.
jeg vil også godt lige svare. Jo der er plads til 600 faktisk, men vi vil ikke tillade at turneringen slutter klokken 7-8 stykker om morgen på en dag hvor nogen skal op på arbejde. Så kunne i jo bare lave kortere level, Nej det kunne vi ikke for hos skal man komme for at spille poker og ikke Hazard, så kan man gå på toneys. Og som cmoir skrev havde vi problemer med folk ikke gad og sige når de røg ud. Men jeg synes selv det er flot af vi fik samlet 70 til den første turnering. Vi skal også ha folk til og komme i god tid, det lykkes heller ikke så godt, som vi havde regnet med. Men ellers en god turnering føler jeg. Men hend af vejen kommer der turnering hvor der vil være 5-600 ;-)
Lyder ganske fair...
Ville også bare lige høre...
Hørte noget om en stor turnering hen af marts stykker... så den kommer vi vel til her fra sjælland...
Hygge
Ja men dem kommmer der også. med buyinn mellem 1000 og 2000 regner vi med.
Passer meget godt med at vi i fpk laver en hen ad marts når vi får alt til at køre
Husk og tilmelde jer inden i går få ferie.........
Vi spiller 3 dagei det nye år. Tirsdag den 3/1 fredag den 6/1 og lørdag den 7/1
Se mere på hjemmesiden.