Begrænset read på villain. Virker dog som en halvsløj spiller. Hvad gør vi på turn? Hvad kan vi forvente villain sidder med?
Game #3282683563: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/02/27 - 16:53:51 (GMT)
Table "Eko" Seat 4 is the button.
Seat 1: DJMendez ($409 in chips)
Seat 2: HERO ($420.50 in chips)
Seat 3: VILLAIN ($1002.25 in chips)
Seat 4: Jomkywin ($404.75 in chips)
Seat 5: MattCain ($681 in chips)
Seat 6: Snaps001 ($488 in chips)
MattCain: posts small blind $2
Snaps001: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [Js Jd]
DJMendez: folds
HERO: raises to $17
VILLAIN: raises to $40
Jomkywin: folds
MattCain: folds
Snaps001: folds
HERO: calls $23
----- FLOP ----- [2h Tc 8s]
HERO: checks
VILLAIN: bets $40
HERO: calls $40
----- TURN ----- [2h Tc 8s][7c]
HERO: checks
VILLAIN: bets $120
HERO: ??
Kan vi tolke noget ud fra Villains lave preflop raise og forholdsvis lave flopbet?
500 NL Reraised overpar in trouble?
mickey
Skriv dette ned:
h = hjerter
c = klør
s = spar
d = ruder
for helvete...
Hvorfor? Er det ulovligt at tænke selv? Folk bør komme ind i kampen og arbejde lidt for at poste korrekte indlæg.
Mickey
Er der på trods af manglende farvekoder ikke nogen Pokernettere der har noget fornuftigt at sige om denne hånd???
Når OP ikke er specielt fornuftig, så er det sjældent de efterfølgende posts er.
Mickey
Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige bør man udlade dette. Er det for meget at forlange??
Seriøste comments ønskes.
Det er skam en seriøst comment at bede dig smide farvekoder på. Du har brugt mere energi på ovenstående indlæg end det ville have kostet dig at smide farvekoder på, endnu har du ikke gjort det, og du forventer seriøse comments når du ikke tager os seriøst? Det er satme meget at forlange.
Mickey
Synes den er svær. Må komme an på handrange villan kan finde på at reraise preflop, men er han bare lidt normal vil det vel være 1010 jj qq kk aa AK. (Måske lidt mere når du skriver at han er "sløj")
Men jo ikke mange af de hænder vi slår - jeg prøver mange gange at bette ud på floppet for at se hvor jeg står men er ikke sikker på om det er korrekt heller.
Som spillet ville nok folde her btw, da jeg ik kan se hva vi kan slå.
Anyway også nysgerrig i hvad de lidt mere erfarne herrer siger...
@Haarby
Enig med mickey her, du kan da ikke forvente folk gider at kommentere en hånd man bliver forvirret af at læse. Og lad da vær og bump den når du så ikke engang laver det om når du bliver gjort opmærksom på det. Konstruktiv kritik som du burde tage til dig.
Mht hånden; raise flop og se hvor du står. Du spiller vel iikke JJ for setværdi men fordi du mener du er god right? Kunne sagtens spille AK sådan her i villains sted hvis jeg havde et read på dig der sagde at du kunne skubbes af netop sådan en hånd på et forholdsvis (ift PF action) tørt board.
Med den sparsomme beskrivelse af villain er 99 ell. A10s vel mulige holdings, men som sagt kunne man godt bruge lidt mere info end at han er "halvsløj". Hvad det så end dækker...
Tror du 100% er slået og mener det er et easy fold.
Da du kalder hans reraise preflop ved du vel med stor sandsynlighed du skal ramme din bonde for at være god....
Tryk dog på *edit* og smid nogle farvekoder, ellers hjælper PN sjældent.
Enig, det er 1. gang jeg har læst så langt i en tråd uden koder, normalt er det bare tilbage til forummet og læse vide.
Du mister en kæmpe del af potentielle kommentarer ved ikke at have koderne på. Folk surfer jo ofte rundt samtidig med at de spiller eller laver andre ting.
Hvorfor skulle bruge ekstra tid/besvær for at hjælpe en der ikke gider bruge 1 minut for at gøre læsningen væsentligt nemmere ?