Nogen herinde der ved om vi danskere godt nok er med på det leaderboard, der spilles til i de to 500$ tours der starter hver dag henholdsvis kl 19.30 og 20.30 ?
Det kan af en eller anden grund ikke følges via Betsafe.dk siden, og live-support var fuldstændig paf over overhovedet at få spørgsmålet.
500$ ranked tours på Betsafe ??
Leaderboard kan i øvrigt følges her poker.betsafe.dk/da/turneringer/aktuelle/turneringe3
Nogen der ved hvorfor leaderboardet ikke er blevet opdateret siden tirsdag formiddag?
Er det normalt at det ikke bliver opdateret i løbet af ugen? (Første uge jeg spiller med, så ved ikke hvor meget de har gjort ud af det tidligere)
Kunne da godt tænke mig at se om jeg stadig ligger fornuftigt med eller om en top 10 placering godt kan opgives....
Det burde være opdateret nu blog.betsafe.com/poker/tournament-leaderboard/
Og det ser jo ganske fint ud for Ender :) Hvordan er niveauet ellers i turneringerne?
Dieb skrev:
Og det ser jo ganske fint ud for Ender :) Hvordan er niveauet ellers i turneringerne?
Dieb, 5 dollar niveau = ringt på Ongame :)
Hvis man kan spille 4-5 gange om ugen, er der god chance for at ramme toppen af leaderboardet, det afhænger dog af man rammer et par ft's jo nok :)
Men det er jo god value, og de gange jeg har prøvet dem. Har da været godt overlay i selve touren også.
Tak for for hjælpen Dieb. Super du lige fik presset på, så de kunne få lavet en opdatering inden weekenden. :-)
Jeg må hellere se om jeg kan få spillet et par af de sidste turneringer så jeg kan holde mig i top 5 stk. :-)
Niveuet er efter min vurdering noget højere end i en normal 5,5$ turnering, men der har alle dage i denne uge været overlay i turneringen, så det er fin value.