500$ Sng Stake for Concokiller
Mål/længde: Skyerne/1 måned
Cut: 50/50 efter stakeback
Bonus: Der vil være bonus i form af SWU hvis dealen går efter planen, og begge parter er tilfredse, denne spilles til slut i projektet.
Der spilles 6-Max Normal + Turbo SNG på Stars på niveauet 7-15$
Dealen evalueres efter 1 måned altså 30. Juli
MTT's er tilladt efter aftale med Conokiller, og spilles primært i weekenden, dog med max bi på 15$ med mindre andet er aftalt med Concokiller.
Der vil ikke blive opdateret på PN efter hver SNG eller MTT, men Staker kan raile på stars og desuden bede stakee om at sætte sig på et cash table med full roll. Rullen opdateres løbende på PN, og det er sådan set alt PN vil blive brugt vedr. denne deal.
Der vil desuden være jævnlig kontakt mellem staker og stakee i form af MSN.
WISH US LUCK! :)
Rulle: 500$
558
590
600
597
619
757
907
997
970
980
908
840
703
702
743
736
706
765
789
854
792
942
970
980
936
972
1004
1042
1060
1129
1083
1093
1023
1065
1004
976
954
1145
1057
1031
1057
1067
1110
1100
1049
925
---------------------------------------------------------------
PROJEKTET ER AFSLUTTET SOM AFTALT 31/7
SPIL SPILLET: 737
TOTAL: + 425$
Overskud
425 : 2 = 212,50$
Sendt til concokiller: 500$ + 212,50$ = 712,50$
GRAF FRA SHARKSCOPE: Sharkscope graf over sngs Juli måned
---------------------------------------------------------------
Edit: Tror aldrig jeg har løbet så meget under ev før.. Blir suget konstant :( men vi klør på er trods alt stadig i +205$
Spiller mest 7$ indtil bad beats'nr stopper og rullen er oppe igen
EDIT 2: BACK ON TRACK! :)
GL mate riv dem rundt:)
Gl
ser sku godt ud 100$ op flot :D
yep fin start :)
Smider du nogle grafer op fra hem?
grind videre champ
@ Uberkelner
Der vil ikke blive smidt grafer op løbende, men en slutgraf m.m. vil komme.
Pt. Flår jeg spillene midt over og med en god profit i dag er rullen allerede boostet med over 50% !!!
et lir pic :)
imageshack.us/photo/my-images/694/sidste10sngs.png
ser godt ud J_P :) wp..
Ty granat ;)
Så er der updated, og enten er niveauet på Stars markant lavere end på FTP eller så er jeg på en ordentlig heater :) tror det må være en blanding..
imageshack.us/photo/my-images/829/sidste10sngs2.png/
Rullen er allerede boostet med 81,4% så det må betegnes som super godt på det limit der spilles.. Rykker nok op til kun at spille 15$ nu her da rullen er stor nok til et evt. Swing..
Ser sku lækkert ud, det er vel bare at holde på mens du er varm :D. WP
det er fandme godt spillet J_P...
niveauet er lavere på stars end ftp, men alligevel... det der er sgu iorden! :D
Ja super godt spillet mate:)
Rullen er opdateret.
I går Gik sådan op og ned. Startede med at tabe omkring 8 buy inns så jeg var nede med omkring 120$. Så holdt jeg en pause og dagen endte i 90$ + !!! :) Så det ser virkelig godt ud, rullen er nu så godt som doblet.
Jannik, må jeg spørge hvorfor du har et gult kort? :-)
forresten rigtig godt gået med at få doblet rullen!
Hehe ja selvf. må du det.. Du kan evt bare trykke på kortet og så tjekke tråden.
Men jeg var staket af supersafe og prøvede at sende en mail om at jeg var væk et i et par uger grundet Roskilde og en Jylland tur. Men mit net failer åbenbart og da jeg kommer hjem ser jeg den IKKE har sendt mailen og så havde jeg fået gult kort som alle andre end Fryden synes var noget upassende :( men det betyder ikke noget, alle ældre profiler ved jeg er loyal og kender en del irl, så betyder ikk så meget, udover det er grimt :))
Og tak, det går stryge de so far..
Ser godt ud Jannik..
Hvorfor faen er det lige at det ikke er mig der har staket dig til SNG ? pis!!!
Hehe sry supersafe, men du søgte jo ingen heste ;) normalt lader jeg mig heller ikke stake da det er lidt dumt når man nu er godt inde i et spil, men situationen er den samme som med dig, jeg har trukket $ ud og har ikke lyst til at svinge Dankortet :))
Du må være lidt hurtigere næste gang champ ;)
Så er vi tilbage på sporet efter en omgang brutal varians :)
ser godt ud igen mate :)
Flot gået.
En ting som mange, sikkert til dels også jeg selv, gør, er kun at opdatere når det går godt.
Det er imo mindst lige så interessant at se på updates fra de negative sessions, og hvad der eventuelt er gået galt, andet end bare lol negativ varians.
Ville i hvert fald gøre at jeg synes det er interessant at følge med i, hvilket jeg ikke synes pt.
Og ja, jeg ved godt at det bare er updates til din staker, og du sikkert skriver over msn, men det er samtidig gratis reklame, og intet virker mere seriøst end folk der arbejder på sit spil.
Nå gl anyways.
@Kent
Rullen opdateres med både negative og positive tal.. Synes ikke rigtig jeg har brug for gratis reklame? Og som du selv nævner er dette bare en Update tråd til staker og vi snakker som sagt sammen.
Og der er ikke så meget andet at sige end negativ varians, for det var virkelig det eneste det var. :/ har kigget nogle hænder igennem og jeg spiller dem fornuftigt..
Tak for tippet ellers ;)
Så er der opdateret igen. Rullen er nu over doblet og jeg er nu tilbage og spille mest 15$ sng's. Ville være rart med lidt ekstra ekstra skrub her de sidste 2 uger :)
/JP
Ser godt ud J.P :D
Slutter for i aften..
Efter at have spillet VIRKELIG mange sng's i dag og seriøst være blevet røvpulet hele dagen slutter jeg på fuldstændig mærkværdig vis i et + !!!
Kan dog stadig ikke lade være at tænke på det burde have været større, men + er jo aldrig skidt :)
Godnat folkens..
BUMP
bump
Der opdateres i toppen Homemade..
Der grindes igennem her nu, og afsluttes og afregnes i aften :)
PROJEKTET ER AFSLUTTET SOM AFTALT, SE OP FOR INFO.
sku ærligt det sidste skrub ikke var der :/
ellers godt spillet mate :)
Ja det var ok, selvom jeg føler det kunne være blevet til en del mere. :/
Men + kan man vel aldrig klage over :)