$5.000 bet365 race i april
Vi fortsætter med vores $5.000 bet365 race i april. Der er ændret lidt på udbetalingsstrukturen, så der nu er præmier til top 19. I sidste måned deltog 43 spillere i racet, så man finder næppe et race hvor det er lettere at vinde en præmie.
Da racet var helt nyt i sidste måned, opstod der lidt problemer med opdateringerne. Vi har nu fået løst problemerne, og I kan forvente opdateringer mandag til fredag, og muligvis lørdag.
Husk, at I selv skal tilmelde jer racet ved at lave et spillertjek via Mine Deals.
Endnu ikke oprettet på Bet365 poker?
Opret din konto her
Husk at send et spillertjek så snart I er oprettet. Og husk at tjek om der står "POKERNET" som bonuskode, når I opretter jer.
Så blev racet for marts afsluttet, og data er sendt til bet365. Jeg forventer udbetaling i løbet af de næste par dage.
Så skulle pengene fra marts være udbetalt.
@gmfischer
Det lyder underligt. Nikzz, hvor fik du dine, og hvordan kunne du se at du havde modtaget dem?
@Nille
Ja, jeg skulle gerne modtage dem hver dag, fra mandag til fredag (og muligvis lørdag). Jeg har rykket for dem.
har også modtaget mine
det stod jeg havde fået en bonus da jeg logged på og de var sat
ind på min konto :)
Vi har modtaget stats nu, så racet bliver opdateret om kort tid.
@gmfischer
Du har modtaget dine penge, du skal bare logge ind i pokerklienten for at finde dem.
Beklager Dieb!
Jeg kunne ikke logge ind i klienten af en eller anden ukendt årsag.. Loggede så ind på hjemmesiden hvor de Ikke stod...
Nu kan jeg komme på klienten og pengene stod der! (+ et popup vindue med besked herom)