Hvis i er hurtige, er der 5000$ dansker Freeroll med tilmelding indtil kl 19:30 - Der er kun 150 tilmeldte, så kæmpe værdi - gl
5000$ freeroll på MrGreen poker
Var selv så heldig at ryge med AKo vs ATo på allin turn på AJ38….
Luckb0x skrev:Røg som nummer 8 til 110ish dollars. takker for din tråd ! :)
Nice. Hvilket netværk er det?
Mikkmakk skrev:
Ok. Er det nyt at der kommer spillere derfra eller har de gjort det i et stykke tid?
Det er relativt ny - et par måneder gammelt, ca
wannooks skrev:Er der regelmæssig de kører dansker turneringer? Er det kun mrgreen eller er det selve netværket? (Mener også 888 har nogle men der er det 5000kr og ikke 5000 euro)
jeg har desværre ikke rigtig tid til turneringer men still... 5000 euro er god value
Som minimum søndage til og med januar "Showdown Sunday er åben hver søndag kl. 19:00 til og med d. 26. januar, 2025."
https://www.mrgreen.dk/kampagner/showdownsunday/
Luckb0x skrev:Røg som nummer 8 til 110ish dollars. takker for din tråd ! :)
Velbekomme - Du skylder en øl, 2 øl hvis dit nick er vikingson :p
Snack1606 skrev:
Velbekomme - Du skylder en øl, 2 øl hvis dit nick er vikingson :p
Haha Preben58 eller sådan noget, men tænker en øl eller 2 burde være på plads
ElMalo skrev:Som minimum søndage til og med januar "Showdown Sunday er åben hver søndag kl. 19:00 til og med d. 26. januar, 2025."
https://www.mrgreen.dk/kampagner/showdownsunday/
Tak :)
Jeg kan se at Mr Green har nogle match up bonusser for førstegangsspillere. Kan omsætningskravet klares via poker ?
Måske er det bare mig der er en klovn til at læse hjemmesiden.
KimN skrev:Takker for tråden - for en gangs skyld en freeroll med lidt penge i.
@luckbox - hvor lang tid tog det at nå frem til en ottendeplads ?
Er der i øvrigt stor aktivitet på 888 ?
jeg latereggede sådan 5-10 min før det lukkede og tror det tog os ca 1 time og 30 at komme til FT. måske lidt kortere :)
angående 888 spiller jeg der ikke normalt selv, men har hørt godt om det fra andre der spiller MTTs
nuller skrev:man kan kun spille via mobil ikke ?
Nej du kan snildt spille på computeren :)
Med alt den interesse - Så bliver tilmeldingen næste søndag nok dobbelt så høj :p
Luckb0x skrev:
Nej du kan snildt spille på computeren :)
takker !!!
/nuller