Selv om Danske Spil Poker ikke har været bange for at kaste om sig med gratis penge de seneste mange måneder, så stoppet det ikke her.
Hver dag fra d. 30 september til d. 6 oktober, giver Danske Spil Poker 5.000 kroner væk i freerolls hver dag. I alt har du mulighed for at deltage i 15 freerolls hver dag. Den første freeroll starter klokken 10.00 og den sidste starter klokken 24.00.
Læs mere om turneringerne på Danske Spil her
Oversigt over de 15 daglige freerolls.
Udover de daglige freerolls, afholder Danske Spil Poker stadigvæk deres normale freerolls.
Sådan finder du de gratis turneringer
- Log ind på Danske Spil Poker
- Klik på ’Turneringer’
- Klik på fanen ’Freerolls’
- Find den ønskede turnering
Opret en gratis konto på Danske Spil Poker her og deltag i de daglige freerolls
5.000 kroner i ekstra freerolls hver dag på Danske Spil
Hvis man ellers er vågen og har tiden til at spille klokken 00.00, så burde man have en god mulighed for at lave lidt penge i den sidste freeroll. Kan ikke være mange der spiller den, i forhold til hvor mange der normalt ville spille en freeroll med 1250 kroner i puljen.
Jeg ser ingen kl 0.00 som er annonceret, så måske de kan ses senere.
de har bestemt heller ikke været der alle sammen og der ser heller ikke ud til at være en kl 24
Hvorfor filan starter den tour med mest value kl. 24? For mig virker det hovedløst very much.
Og heller ikke nogen kl 20 eller 21
Danske Spil siger
"Tak for Info. Turneringerne er der. Det er blot de nye der hedder happy hour. Søg under freerolls og de kan finde alle..."
kan vi så ikke få nogle tour id for de er der altså ikke og den første var kl 11 idag og ikke kl 10 som de skriver. 5000kr bliver det jo heller ikke hvis man lægger præmierne sammen..
Kunne godt tænke mig et screenshot, hvor man kan se den kl 0.00, for uanset hvordan jeg søger, så dukker den ikke op.
Vi har ikke kunnet finde alle tours heller og har gjort Danske Spil opmærksom på tråden her.
Tak
Har netop tilmeldt mig til kl 23, men der er ikke noget der tyder på at der skulle være en turnering igen før kl 10 i morgen. De må åbenbart gå tidligt i seng hos Danske Spil...
Der kom aldrig nogen kl 0.00 i dag og der er heller ikke endnu annonceret en til den kommende midnat. Må give storken ret i at det virkelig er "Fed promotion" med "Fed" som i "fedtet".
Forlod i øvrigt kl 23.00-turneringen omkring kl 01 da jeg var i plus på tre cash-borde og var på det tidspunkt nr 17 ud af 32 tilbageværende spillere. Stor var min overraskelse da jeg i dag konstaterede at jeg havde fået $3.85 for en fjerdeplads. Måske er den bedste taktik til små freerolls med mange deltagere at forlade spillet i tide ;-)
Kl 0.00 i går var der endelig den annoncerede frirul
Husk at Danske Spil Poker også har en 500 kroner reload bonus i oktober. Brug koden OKTOBER500 når I indsætter/flytter penge til Poker på DS.