Så lige at Expekt har en high-roller turneringen i aften med 500.000 usd i puljen, og pt er der kun 500 tilmeldt, så der er vist value for money...:o)
500.000 goodies i aften
Buy in er rimelig relevant for om der er overlay :-). hvad er buy in?
Expekt, hvem gider bruge 2 timer på at spille en turnering der alligevel går ned?
det er de svenske mesterskaber som tidligere er blevet aflyst og udskudt der er 500k garanteret og 250+20 i indskud der er ikke spillet kval til denne så overlay bliver sikkert saftigt men alle køber sig direkte ind så ikke så mange svage spillere
Det kan være at expekt er ustabil osv osv....men jeg er er tilmeldt og i værste tilfælde får man pengene retur og som regel en lille kompensation hvis nu lortet går ned.
@Pureking
Wrong - i værste tilfælde hakker softwaren sig igennem de første 4-5 timer, hvorefter du ryger ud på boblen.
Anways, jeg tager sku" osse et shot. Trods alt nice value i den.
Nå... Kl. 19 Tak for oplysningen ;-)
Knap 1000 med og stigende hmm....
!. pladsen var kun på $89.999 sidst. Altså en ret flad payout-structure
Tror ikke du skal regne med den er 180k ;)
det ville i så fald være en pæn %del af præmiepuljen
Jeg kan ikke logge ind på bookmaker siden, for at sætte penge ind. Bliver logget af efter 1 sek. Så kan det vist være lige meget. De har virkelig styr på det.
Jeg er med 150 efter lidt minus-skrub.
Der skal ikke meget til, før jeg bliver aggro. Gider ikke blive short.
He...nå, doblede lige på hvad jeg troede var resteal... dejligt loose/maniac image nu og ligger godt :-D
Eksplicit
hmm jeg har ikke haft så meget og arbejde med endnu. ligger stabilt på 3000
hva med jer andre ?
gl guys. Jeg kunne heller ikke komme til at sætte penge ind. Hvad faen sker derfor dem?
Ca. 9K ved pausen.
Gyn, kan du ikke komme på mit bord så jeg kan kyle dig ud og få bounty? ;-)
@rolignu
Tak
10k her - Brassmaid
14k
hmm, var blevet blinded ned til 5 k, har ikke spillet en hånd ved min bord som jeg har siddet ved en times tid, troede jeg havde tight table image.
raiser til 1200 dvs 3xbb,
hvad for mig lignede et ufarligt, havde mr sb fundet k10 og ville lege med.
suk, træls og ryge ud på det eneste move jeg har prøvet, gad bare ik bliver blinded ud
nå tud tud, GL til jer andre
@Staalanden
17K
Synes det er fin strategi hvis vi kan blive ved med at overgå hinanden til finalebordet, for den sags skyld til HU :-)
hehe 9k :-(
er det mig eller kan man ikke se hvordan man ligger i den samlet stilling ?
Nej, kan man ikke. Pisse svært at finde hvilket nr. bord man er på også :-/
Du må samle lidt skrub, 25K her.
ude :-( ramte trips på floppet, men han fangede str8 på river .
160 tilbage, så det er ikke rigtigt spændende endnu. Har kun holdt min stack, så average er ved at indhente mig, det går hurtigt.
Hvad hedder du der inde??
gogogo
de er på boblen.
han har 25k avg lidt over 30
og damn han spiller agresivt, hehe.
fuck to syge hænder i træk der,
nu er mr. implicit da godt med igen
hehe
superspil
Derfor man skal:
1: læse Dan Harringtons bøger
2: Være en heldigpik
;-)
@big Slick
Det var en auto-call han lavede med 6Q men troede faktisk han måske ville folde en sådan hånd, ellers havde jeg ikke lavet det move.
jeg havde nok foldet som low stack lige på boblen med muligheden for at overleve endnu en omgang...
han ligger nr 2..:-D
av av.. havde ellers været en lækker pot, hvis han havde vundet den..
Ja, den gjorde ondt. Tog hans play som isoleringsspil for at få shortstacken og 3:1 odds for sig selv med en nogenlunde hånd.
Jeg tog fejl :-)
Men nice comeback med A2s!
@ Eksplicit
Så da du var nede på omkring 1800 i chips blinds var 1000/2000 Nice comeback
Jeg tror det ligger IMPLICIT i Skrubgudens notater, at du vinder i aften :-)
Mjaa.... nok dårligt move jeg lavede med all-in mod BB fra knappen. Han var lidt for stor stack til det mener DanTheMan... han har ret.
Men OK, jeg var blevet chipleader og vil gerne tage nogen chancer for enten at gå bust eller komme som favorit til finalebord :-)
Jesperp er os Pokernetter (skriver dog mere på CK) og han napped Eksplicit ud QQ mod TT
Kan siges at Jesper ren faktisk er forsvarende mester!!!!!!!!
Ja, den var ærgerlig Eks...
Men du gav da chipsene til en dansker, så mon ikke Jesper giver en øl hvis i mødes?
/Mikael
Ja GG Eks, flot kommet igen, og den sidste hånd skal der jo bare skubbes på med de blinds kontra stacksize
Kan det passe, at jeg har set, at du oprindeligt er fra bjerringbro området veron..... er selv fra viborg - derfor nysgerrig :-)
Ja jeg er oprindeligt fra Bjerringbro..
YES doubler med A4 mod TT :)
FT!!!!!!!!
Fantastisk by :-) Håber dog at du var kultiveret nok til at tage den videregående i Viborg og ikke i Bjerringbro :-)
Er lidt nysgerrig efter hvad der sker men kan hverken komme ind på bordet eller se at noget som helst opdateres :-(
Hvordan ligger han og hvor mange er der tilbage?
Damn! Et super-passivt FT så... ærgeligt jeg ikke nåede det så. Jeg havde smøret dem ud :-)
Jeg troede måske FT skulle spilles live eller noget i den stil, siden der ikke skete noget *lol*
Vi hepper på Jesper.
Æv så sluttede det som 8/8 får Jesper AQs i bb foldes til Sb som gayraiser, P går all in og blir hurtigt kaldt af QQ og får ingen hjælp, men stadig meget flot 8 plads....
GG Jesper