500+50 tunering i aarhus.

#1| 0

vi afholder en lille tunering i aarhuspokerklub, her søndag. vi spiller Texas NL Holdém
vi begynder kl 15.00 "registering lukker kl 14.55"
vi ligger på silkeborgvej 268

ønsker i at deltag kan i komme forbi, eller ringe til mig på 26651531.

VEL MØDT

28-08-2005 14:55 #2| 0

Hvem/hvad er aarhuspokerklub?

28-08-2005 17:10 #3| 0

hvorledes ser blindstrukturen ud? Hvor hurtigt stiger blinds?

Mvh Mickey

28-08-2005 19:42 #4| 0

Er det ikke Green tables addresse?

28-08-2005 19:44 #5| 0

Såvidt jeg har forstået så er det Green Table under ny bestyrelse.

28-08-2005 19:59 #6| 0

Synes det er klamt de kalder sig Aarhus poker klub når det ikke er andet end en forretning. Som i øvrigt burde meldes til told og skat for moms snyd med mere.

28-08-2005 23:47 #7| 0

Jeg vil gerne have dig til at uddybe det lidt mere dvdl ?

Ellers synes jeg det er forkert at komme med den slags grove beskyldninger offentligt.

29-08-2005 08:44 #8| 0

Enig, det vil vi gerne høre mere om - specielt fordi jeg er i Aarhus på søndag og havde overvejet at deltage =)

29-08-2005 11:15 #9| 0

@dvdl:

"Synes det er klamt de kalder sig Aarhus poker klub når det ikke er andet end en forretning."

Nu har jeg ikke noget med Green Table/Århus Poker Klub at gøre, men kan ikke rigtigt se hvad der er klamt ved deres navn... Hvorfor er det et forkert navn at kalde klubben, bare fordi den drives som en forretning...

Heroppe nordpå har vi f.eks. Aalborg Boldklub (AAB) som jeg er ret sikker på ikke driver en fodboldklub for deres blå øjnes skyld...

"Som i øvrigt burde meldes til told og skat for moms snyd med mere."

Det lyder til at du ved noget om noget gris der foregår dernede, og det er selvfølgelig ikke ok set med lovens øjne...

Og det er da også fint nok at du bringer det frem så folk kan tage stilling til om de vil spille i klubben eller ej.... Men...

Det lyder som om dit problem med Århus Poker Klub er af den personlige type, og det er ret hårde beskyldninger at komme med uden at bakke dem op...

Og hvis du har hardcore beviser på ovennævnte og det går dig sådan på at Århus Poker Klub eksistere kan du vel melde dem til politiet...

Mvh Mika

29-08-2005 12:20 #10| 0

Med de regnskaber AaB viser år efter år er jeg efterhånden ved at tro at det er for deres blå øjnes skyld :-)

29-08-2005 12:22 #11| 0

LOL

29-08-2005 12:48 #12| 0

Ok, den vadede jeg vist lige ind i... Indrømmet at der er hul i bunden af kassen... De er også de skide håndbold-drenge... Hvem gider herre-håndbold....

Mvh Mika

29-08-2005 14:34 #13| 0

Det er jo desværre fodboldafdelingen der giver det største underskud. Håndbold og ishockey giver kun et lille underskud :-) og det nye AaB basket kan da vist kun komme til at give underskud :-( Problemet er at man er tvunget til at have stor sportslig succes hvert år for at det kan løbe rundt hvor man i fodbold har floppet lige siden mesterskabssæsonen i 99, håndbold floppede sidste år mens ishockey igen klarede sig godt (nu må vi da snart få det mesterskab!) og så er organisationen heller ikke gearet til jobbet på samme måde som f(u)ck.......Nå det var vist et sidespor men jeg går nu aldrig af vejen for en lille fodbold / sports diskution :-)

29-08-2005 14:54 #14| 0

Halabalousa.. Der er vist ingen tvivl om du er mere inde i de sportslige finesser her i Aalborg end jeg er... Det skal nu heller ikke så meget til... Men håber da stadig at mit eksempel giver mening...

Kunne få den sags skyld have nævnt FCK som eksempel... Er bare lidt ked af at fremhæve nogen andre hold før AAB... God forretning eller ej...

Mvh Mika

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar