Første mand som indfinder sig live hos pokerman sammen med os andre stakes med dkk 500 af Nurse. Touren spilles selvfølgelig hos pokerman.
PM mig for adresseoplysninger
500dkk stake hos pokerman live
Kunne være superhyggeligt, men familien ville nok synes det var underligt, at jeg kørte nu :)
Gl alle
fs905 skrev:
næstved midtby :)
Afstand:240,1 km Køretid:2 tim 46 min
derfor :)))
Overvejer det seriøst, for jeg stener da max! :) Er det nogen bestemt 500kr tour, eller bestemmer man selv hvilke? :)
Grinder i hele natten ?
Fuck jeg er fristet nu :) Bor han centralt eller er der mulighed for pick up på Næstved station, hvis jeg får taget mig sammen og kommer afsted?
IT'S ON!
Pede(The Staker)-b har doblet staket, jeg ryger på jernhesten og mod køge station nu her når jeg lige har slugt min mad.. Kan jeg bruge normalt klippekort til at komme derned, og hvor mange zoner er der?
@fs905
Perfekt! :) Hvilken computer er der til rådighed?
Nej det kan du ikke Jannik. Køb alm billet
Og gl ofc :) god lir drenge..
@Bridgeking
Alm. billet? Hvor gør jeg det på en helligdag?
aner ikke hvor mange zoner. nurse har en ekstra bærbar. ship dit mobil nr. i pm, så kan vi skrives ved omkring afhentning på stationen :)
Pede-b skrev:
Jannik. Jeg dobler op på staket!!
Husk at det er FT$ :-)
Jeg har sendt $ til fls, så kan i lige bytte rundt. Bliver nemlig nødt til at smutte.
Gl Guys!!
Ve ddet ikke i Køge eller hvor du bor Jannik - jeg siger bare at de der alm klippekort ikke virker hernede på landet hvor vi kommer fra :-)
Men der er sikkert en alm billet automat som der er her i Vordingborg feks...
FUCK jeg er presset, min cykel er punkteret og toget kører om 20 minutter... Godt jeg løber som en hest!
Hip hurra for internettet
www.dsb.dk/salg/netbutikken/resultat
I know home men var sygt presset, er lige kommet ind i toget i god tid, det kører først om 1 minut!
Lol det er go lir;)