Party, 500$ HU SnG
Villain er ukendt, 2 hånd i SnG'en:
Hvad synes I om linjen - Og hvad gør I til hans turn-kliK?
Seat 1: Saibot1987 ( 2,020 )
Seat 2: taneeshka3 ( 1,980 )
Dealt to Saibot1987 [ T♦ Q♦ ]
taneeshka3 raises [60]
Saibot1987 calls [40]
** Dealing Flop ** [ T♥, 6♣, 9♣ ] Pot: 120
Saibot1987 checks
taneeshka3 bets [120]
Saibot1987 calls [120]
** Dealing Turn ** [ Q♣ ] Pot: 360
Saibot1987 bets [300]
taneeshka3 raises [600]
----------------------
www.pokercoaching.dk
500$ HU SnG - 2par mod ukendt
Shove
Svær hånd. Jeg ender også med et shove, men jeg vil foretrække C/C turn og river med mindre Q/T rammer river. Du har enorm showdown-value, som vil give dig mulighed at få billige showdowns eller floate en del senere i turneringen.
over mit limit (ja faktisk kommende coachkunde hehe).
Jeg kan ikke se mig selv calle turn så derfor hælder jeg til enten shove eller fold.
Kan godt se miniraise movet fra en der har ramt sin flush men også fra en bred range der ikke helt ved hvad han skal så det ender med et mini for at se hvad du gør.
tror jeg kan se følgende non flush range fra skurken:
KT,KJ,AT,JT,A9,K9,78, og muligvis et par hænder hvor han har klør ES men ikke flush.
Derudover et par enkelte bluff ala AJ, AK og et par enkelte mellempar ala 77, 88. På floppet tror jeg han ville have spillet overpar noget mere aggro men vi kan selvfølgelig ikke være 100% sikker.
Derudover tror jeg han spiller en del flush på denne måde.
Jeg kan ikke se ham spille trips på denne måde.
Jeg mener vi har lidt edge i forhold til hans range og derfor finder jeg shove frem.
Kan dog godt se migselv folde men da han er unknown vælger jeg det mest aggressive move:)
/Kim
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har shovet i spots som denne hvor jeg har været foran.
Men jeg shover alligevel fordi jeg er en donk
owner der skriver
Vil Villain virkelig kalde et shove med en værre hånd?
---
www.raybandk.blogspot.com
CR på floppet, som spillet fold turn. Vi slår jo intet vi bliver callet af, og turn completer så mange draws. Er Villain reg kan han jo også udnytte dette, men tror bare ikke det er +EV at shove her.
@Rayban
Ja, insta. Det er altså en 500$ HU det her. Folk stacker af light og hans raise kan betyde rigtig mange ting. At jeg også tror OP rendte ind i en flush ændrer ikke på, at det er en monster vi sidder med og villains linje kan betyde mange ting, fx. billigt showdown, inducing hand som vi slår, alternativt bluff/semibluff, setup til at bluffe river også og lave stacks gode til det, overspillet hånd etc etc.
Så vil nogen argumentere for at vi skal betale og lade villain hænge sig selv på river, men dette er ikke boardet at gøre det på, da der er et ton actionkillers, et ton kort han kan bluffe os af på, et ton hænder i hans range der gerne vil AI nu men ikke på river (aka. par+oesd, par+farvetræk) osv.
Jeg mener det er ret donket ikke at shove turn her, også selvom man har en weird gutfeeling.