500$ HU SnG, Ongame
Min modstander er vindene på sharkcope over mange 1000 spil.
Han er set et 3-bet løst og floate rundt
Han er altså en dygtig LAG
Han ser også mig som god
Blinds 15/30
Jeg sidder med 1000
V. dækker
V. limper
Jeg checker med 97o
Flop: 6 8 T rainbow - Pot 60
Jeg leader 55
V. caller
Turn: Jx - Pot: 170
Jeg leader 125
V. caller
River: Jx - Pot: 420
Jeg skyder 280
V. rester
Jeg skal calle 500 mere
Betalt?
www.Pokercoaching.dk
500$ HU SnG, 97o
Kan ikke se hvordan du skulle kunne komme væk her. Hvad er du så bange for, at han skulle have? Har har huset er det sgu bare surt. Du er jo semi short alligevel hvis du folder. Jeg kalder 100% af gangene her.
Han viser 9J?
Jeg kalder hver gang. Villian kan se med utrolig mange holdings som du har slået. Du skal kun være god i 25% af gangene så mere det er et easy call.
Nu er jeg ikke nogen haj til Sit&go.. Men jeg vil kalde den 10/10 gange..
For det første vil du være mega shortstack bagefter.. For det andet kan jeg ikke se hvad du er bange for... Hvis han flopper trips er det meget sjældent at folk floater.. Umiddelbart ville 9J som FCKrogh siger eller AT være de mest sandsynlige hånd.. Udover det kan han også have floatet for netop at bluffe til sidst, da bordet gør at der sagtens kan komme kort hvor et bluff skull være profitabelt.. Så herfra ville den være betalt..
Jeg kommer heller aldrig væk her, specielt da ikke mod en agressiv modstander der vel også kan finde på at pushe en del andet end hus her, både som value af og til og vel også ofte som bluf. Og som smådesperat short ved et fold og med de kæmpe gode odds kan der aldrig foldes. Tror ofte vi er slået, men ikke ofte nok til der kan foldes. Har han så hus eller q9 må hånden bare glemmes som uheldig.
Set i betragtning af at du skal calle 500 mere, så smider jeg dem ind hver gang.. Du slår mange hænder her, som Villian kunne lave det move med..
Havde i været deep, var det en helt anden snak, men som hånden er udspillet, så caller jeg her.
Mvh. MoPe
Jeg ved ikke hvad din feeling for hvor light, du betaler ham af, på turn er??? Det er imo det der afgør, om du kan mucke den her.
Hvis han kan forvente at du på turn, til et reraise. Kommer ind med J med et gutshot, eller J ok kicker, 2 par der ikke er dannet med en J osv.
Så bør han hvis du gør det reraise J6, J8 på turn og så får du et call.
J10 burde han ikke have (LAG), mens Q9 er et godt bud.
Hvis ikke du kommer ind med de nævnte hænder på turn, så mucker jeg denne her.
grundet dine erfaring med ham betaler jeg 10 ud af 10, dog med en lidt grim smag i munden.
I og med du skriver at han også ser dig som god, er det et svært spot, tvivler på han bluffer ret ofte i lige netop dette spot. Du har obv super gode odds til at betale, og det ved han! Imo vil han aldrig vise ren luft op her, tror ret tit på det er en enkelt J ala J9 J7 som han shover for value.
Men igen, jeg kommer aldrig væk her.
Nu spørger jeg bare igen, som jeg så i en anden tråd du havde oprettet (som du heller ikke svarede på).
Jeg har ligesom andre bemærket, at du har oprettet en del af disse tråde (som er ganske intersante) uden at du følger dem helt til dørs.
Så er det her en tråd du rent faktisk har tænkt dig at svare på?
Og som et tillægs spørgsmål kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor du poster her og ikke i det lukkede forum hvor man skal være inviteret.
Niveauet herinde må da til trods for alt, være en lille smule under dit.
Tak for svarene. Jeg sætter altid pris på kommentarer.
@Rubino samt andre med samme spørgsmål
Jeg har en lang liste af poker-kollegaer på min MSN, hvilket er dem jeg primært bruger til at diskutere mine hænder med. Fordelen ved at poste hænderne er på PN er at jeg så ikke behøver at skrive hånden til hver person på MSN jeg diskuterer med. -Men i stedet bare kan linke til fx. denne tråd, hvor jeg har sat hånden pænt op.
Men derudover tillægger jeg det naturligvis også en stor værdi at få yderligere kommentarer fra Jer alle. Dog har jeg som oftest ikke motivationen til at smide kommentarer herinde, da jeg som sagt får gennemdiskuteret hænderene, primært på MSN.
Jeg beklager hvis der er nogle som har været frustreret over mine manglende tilbagesvar.
Hvis han rammer 2 par på turn, så må vi antage en raiser, da du langt fra ligner en str8..
Tror ligesom FCKrogh godt han kan sidde med J9 eller J7 for den sags skyld.
Skal være et usansynligt godt read eller fornemmelse til, at jeg smider den her..
Call :-)