500$ HU SnG - FD som ikke completer

#1| 0

500 HU SnG Party

Min note på villain er at han er løs/passiv. Noten er fra en tidligere match, som jeg ikke kan huske.

Min plan med at leade flop er at skubbe hvis han raiser

Turn er imo både god og dårlig. Den giver mig en
gutter. - Men samtidig går jeg ud fra T'eren rammer en del af de hænder han caller med på floppet. - Så jeg vælger at checke.
For weakt?

Mht. oplagte second-barrel kort på turn som ikke completer mit FD, har jeg K og Q'er i tankerne. Som jeg altså altid seccond-barrel'er efter mit flop-lead. Like?

Til de eventuelle personer der gerne vil byde turn på T'eren - Hvad er jeres plan så på river? Nogle kort i 3-barrel bluffer på?
(Vi antager han caller et turn-skud efter 3 sekunder, for de timing-fikserede)

Nogle som mener et CR på turn er det mest profitable?

Sig gerne jeres mening om hånden, selvom I ikke har overskud til at svare på de langhårede spørgsmål

Seat 1: Delta_21 ( 1,730 )
Seat 2: Saibot1987 ( 2,270 )
Trny: 42067757 Level: 1
Blinds(20/40)

** Dealing down cards **

Dealt to Saibot1987 [ 8 A ]
Delta_21 raises [102]
Saibot1987 calls [82]

** Dealing Flop ** [ 3, J, 7 ] Pot: 204
Saibot1987 bets [140]
Delta_21 calls [140]

** Dealing Turn ** [ T ] Pot: 484
Saibot1987 checks
Delta_21 bets [240]
Saibot1987 calls [240]

** Dealing River ** [ 2 ]
Saibot1987 checks
Delta_21 bets [280]
Saibot1987 folds

20-09-2008 17:08 #2| 0

Giver da ikke meget mening at leade hvis han passiv, når du gerne vil 3 bette ai, hvis du endeligt får lov til det er du jo temmeligt langt bagefter vil jeg tro. Tror et cc er på flop bedre og du får også nemmere ved at skyde ham af second pair ved at bette turn + river hvis han checker bag på flop. Som spillet leader jeg turn igen(280) og giver op på river. Synes det er for svært at få value ud af ham hvis du skulle ramme river når du cc´er turn.

21-09-2008 13:31 #3| 0

Better turn hver gang her. Da du har ham som løs/passiv er der ikke så stor chance for han kommer over toppen og vi har over 30% for at ramme her, så han skal ikke folde ret tit. Alle rivers der ikke rammer min hånd check/folder jeg bare. Der er masse af value i at 2nd barrell her uden nødvendigvis at følge op river da han er loose/passive. Stacks er lidt klamme, men ender nok med at bette full pot og call et evt. shove på turn.

22-09-2008 22:23 #4| 0
OP

@Baeist

Min tanke bag leadet: Selvom han er passiv, tror jeg godt han kan raise en marginal J, ala JT, som jeg dermed tror jeg kan skubbe ham af ved et 3-bet all-in.
Hvis jeg CR tror jeg ofte han kalder med en hånd som JT - Hvorefter jeg frygter han føler sig priced in, når efterfølgende må skubbe turn.

Overall er jeg enig i at jeg har fin FE i forhold til at second barrel'e på turn - Og jeg ser dermed mit turn-check som en fejl.

- Dog check-folder jeg ikke alle rivers der ikke rammer min hånd. - Caller han turn igen, synes jeg en K er et ret oplagt at smide et stort 3-barrel bluff ind på.

- Tak for comments

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar