500$ HU SnG Party
Villain er ukendt, og vi er i en af matchens første hænder
Jeg har 1900
V. har 2100
Jeg får 8♦3♦ i BB
Blinds 30/60
V. completer
Jeg checker
Flop: 4♦ 6♥ Q♦ Pot: 120
Jeg leader 80
V. caller
Turn: 6♦ Pot: 280
Jeg leader 200
V. caller
River: 3♠ Pot: 680
Jeg leader 440
v. rester
Jeg skal calle 1120 mere
Betalt?
Andre comments?
www.pokercoaching.dk
500$ HU SnG; Flush møder riverraise
Betalt... Synes også det lugter af bluff eller måske 666. Kommer ikke væk fra den. Har han mig slået, så er det bare sur røv.
Villians bluffer stort set aldrig i det her spot.
så er spørgsmålet bare om han Valuebet rester dårligere end din hånd. ( 666, str8 etc)
Personligt synes jeg det ville være et godt fold, og hvis jeg ikke var på downswing havde jeg også selv gjort det.
alternativt, hvis man better river og ikke caller skub, synes jeg heller ikke check callet er så skidt igen, omend man måske mister en lille smule value.
Jeg tror sku jeg caller den.. Frygter ikke så meget flush, men mere hus.. Tror ikke han kan læse din flush, men vi ser tit str8 eller 666.. Jeg caller
Du skal være god 29% af gangene i dette spot, for at give neutral EV.
Igen syntes jeg det er relevant at efterspørge om du ikke sharkscoper dine modstandere, da det vil gøre beslutninger som denne så utroligt meget lettere.
Jeg kunne godt folde denne hånd hvis man sidder og spiller mod en dygtig modstander, da han bestemt ikke valuebetter river med noget vi slår?
Er det en tabende fisk fra Hu Sng 100 der er oppe og tage et skud eller lign, er den autobetalt.
Anyway, totalt readless betaler jeg grundet potoddsne, da jeg tror at villain:
1) Af og til kan valuebette noget vi slår.
2) Han kan forvandle sin hånd til et bluff på turn.