500$ HU SnG Party
Jeg sidder med 2445
Villain sidder med 1555
Dynamikken har været standard, uden nogle nævneværdigt ballade fra nogle af os.
Jeg har ikke overbettet før i matchen.
Villain er TAG'ish / en anelse weak mht. sin c-betting / 2-barrel frekvens
Villain ser også mig som TAG'ish. Dog har jeg været mere aktiv/haft en højere pre-flop raise + c-bet frekvens end ham
Blinds er 50/100
Jeg får Q9o og limper
V. checker
Flop: K♥ 6♦ 7♥ Pot: 200
Check
Check
Turn: T♦ - Pot: 200
V. skyder 150
Jeg caller
River: 3♣ Pot: 500
V. checker og efterlader 1300
Jeg overbet-shover
Like?
www.pokercoaching.dk
500$ HU SnG - Overbet-river-shove
Hvad er det du gerne vil reppe?
Jeg syntes du ligner meget et missed draw, og du vil vel meget ofte raise to par/set etc på turn med alle de draws?
Syntes det er rigtigt skidt, men det kan dog sagtens forsvares hvis han virkeligt ser dig som TAG, da du nok aldrig ville bluffe på denne måde i hans hovede?
Kan sagtens være du tager potten ned her, men du bliver jo kun kaldt af hænder du er bagud til..
Med dit CL ser jeg ingen grund til at satse her. Kalder nok også turn, men checker river.. Forstår selvfølgelig godt meningen med dit shove, men synes det er forhastet..
Jeg kan bestemt ikke lide det - din linie stinker big time, og du bruger unødigt mange chips på bluffet imho.
Du kan sagtens bluff bette mindre, eller bare checke bag med showdown value...
Hader det.
du repper kun 45, og 89 som han er bagud til. og selv den er lidt svær at reppe da man som oftest skyder på floppet 89 ( og reraiser turn ) og ikke caller med 45 på turn.
de store par som AA overbetter man sjældet på den måde river, så en mulig KK er det sidste i din range du kan reppe, dog passer stacks imo ikke så godt til et KK limp.
Og det er så ekstra farligt da der er så sick mange bustede draws derude, så jeg virkelig hader det
obv er villian i et svært spot med en single 10, men det er stadig ikke en chance jeg tager,
personligt ville jeg calle med alle Kér og ned til 108.
Ps. næste gang lad være at skrive din hånd, så er det lidt federe :-)
Owner: T8 har vel reelt set samme værdi som T2-T5, hvis vi ikke formoder, at Saibot tager den linje med T8+.
Jeg kan bestemt heller ikke lide det, det minder om et desperado bluff.