500$ HU SnG, Party
Jeg har en tidligere note på villain som siger:
Udpræget løs/passiv donk!
Med dette read kan vi så folde river?
Total number of players : 2
Seat 2: PayDirt444 ( 2,160 )
Seat 1: Saibot1987 ( 1,840 )
Trny: 45337577 Level: 1
Blinds(20/40)
** Dealing down cards **
Dealt to Saibot1987 [ 2♥ T♥ ]
Saibot1987 calls [20]
PayDirt444 checks
** Dealing Flop ** [ 5♦, A♠, 2♦ ]
PayDirt444 checks
Saibot1987 checks
** Dealing Turn ** [ 2♠ ] Pot: 80
PayDirt444 bets [80]
Saibot1987 raises [240]
PayDirt444 calls [160]
** Dealing River ** [ 7♠ ] Pot: 560
PayDirt444 bets [560]
www.Pokercoaching.dk
500$ HU SnG, T2 - Rivercall?
Jeg tror jeg kalder, men er ikke skide glad for det. Han kan meget vel have flushen, men lige så ofte er han ude i noget snavs. Han kan også have en dårligere 2er end dig. Du er heldigvis ikke helt død de gange du tager fejl.
Tror ikke han har flushen særlig ofte. I så fald er det et meget mærkeligt valuebet han fyre af på river.
På mig ser det ud som om han virkelig ikke vil have at du caller.
2´eren er en mulighed - det er str8 selvfølgelig også. men så ville han i min bog beskytte den bedre på turn.
En 50/50 beslutning:
Jeg føler for et call - og mener at villian langt oftere har et slowplayet A eller er ude i snavs end vi tager fejl.
Altså på måden hånden er spillet fungerer din hånd egentlig kun, som bluffcather idet, at han næppe skyder et a sådan som hånden er forløbet. Så mucker river når du skriver, han er passiv. Det er heller ikke et super spot, at bluffe i for ham dit rr på turn in mente da det gør du sikkert har en ok-stærk hånd.
Med det read kan du sagtens folde river. Alt som ikke er flush eller FH potter han ikke på river. Han ville oftest checke disse hænder eller lave et lavt blocking bet.