500$ HU SnG Party
Ukendt villain
Seat 1: Saibot1987 ( 1,725 )
Seat 2: KATOK84 ( 2,275 )
Dealt to Saibot1987 [ K♥ Q♣ ]
Saibot1987 raises [125]
KATOK84 calls [95]
** Dealing Flop ** [ 7♦, K♦, 2♦ ]
KATOK84 checks
Saibot1987 bets [222]
KATOK84 raises [444]
Saibot1987 calls [222]
** Dealing Turn ** [ 7♣ ] Pot: 1100'ish
KATOK84 bets [600]
Saibot1987 folds
500$ HU SnG - TP på monotont bord
Kunne lugte lidt af AK med A i farven, men på den anden side, ville han ikke reraise med AK preflop?? Måske bare K med høj rude. KJ KQ. Anyway du har stadig chips blinds er ikke så høje endnu. Tror ikke jeg kommer væk fra den (men jeg er også på tilt i dag) Men tror det var et godt fold
FCKrogh
Hmm caller flop, for at se hvad? Se ham checke? Håbe på en dame?
Forstår heller ikke du kalder flop for at folde til en relativ ufarlig turn, når han må formodes at bette hvad som helst. Så hellere bare folde til clicket.
Jeg går selv død på floppet, med mindre jeg har reads der siger hans checkclick er stor styrke. Alternativt kalder jeg også clicket og repusher turn når det nu ikke er en ruder.
"Ukendt villain"
Det er out of my league, men ovenstående citat gør det da skrup umuligt at komme med noget konstruktivt.
Du burde vel, om nogen, vide hvad man stiller op i denne slags situationer, hvor HU-modstanderens betting endnu ikke giver meget info (fold til flop-CR?).
Jeg er dog meget interesseret i at vide, hvorfor du valgte denne linje, jvf. Madsreality's indlæg.
@Tussen
""Ukendt villain"
Det er out of my league, men ovenstående citat gør det da skrup umuligt at komme med noget konstruktivt."
-Snarere tværtimod. Det er stort set umuligt at kommentere HH's når der er dynamik.
Turbofluen
Det er rigtigt - især HU, ikke sandt!
Men nu går spørgsmålet jo ikke på dynamik. Hvis OP havde spillet mod villain 1000 gange før, men netop sat sig til en ny session mod ham, ville han i nogen grad have ide om, hvad han er inde imod - eller i hvert fald have værktøjer til nogle EV beregninger.
Kan du berige OP her?
Denne hånd er virkelig trickzy, da villains spil ikke giver mening overhovedet (han får ikke beskyttet sin hånd på floppet, hvis ikke han har nødderne og nødderne i sig selv er også usandsynligt, da et sløvspil eller et ordentligt raise er mere oplagt).
Selvom ovenstående er korrekt, så er der dog ingen tvivl om, at den linie villain vælger normalt skriger af styrke og derfor vil jeg også kraftigt overveje, at gå til bunds med KQ her.
Jeg kan dog ikke gøre det uden at være tæt på at time ud.
/Mikael
Spændende hånd.
Fra de ovenstående kvalitative svar kunne det være interessant at se nogle kvantitative forslag til villians hand ranges.
I kampens hede ryger min chips til midten, hvis jeg ikke kender villian.(Jeg har ingen "deepstack" headsup erfaring, men læser nysgerrigt med)