Har spillet ved bordet i et par timer, og har spillet mit standard spil, set en masse flops og spillet aggressivt.
Har aldrig spillet mod villian før, og det er en af de første hænder han spiller ved bordet.
Seat 1: HERO (1272.90)
Seat 2: theis hald (703.30)
Seat 3: unaii (477.50)
Seat 4: Latinofyr (536.50)
Seat 5: flaviobrig (94.26)
flaviobrig post SB 2.50
HERO post BB 5.00
HERO [8♣, 5♦]
theis hald Fold
unaii Call 5.00
Latinofyr Fold
flaviobrig Call 5.00
HERO Check
*** Flop(Board): *** : [J♣, Q♥, 8♠]
flaviobrig Check
HERO Check
unaii Check
*** Turn(Board): *** : [J♣, Q♥, 8♠, 5♥]
flaviobrig Check
HERO Check
unaii Check
*** River(Board): *** : [J♣, Q♥, 8♠, 5♥, 8♦]
flaviobrig Check
HERO Bet 15.00
unaii Raise to 30.00
flaviobrig Fold
HERO Raise to 135.00
unaii Raise to 240.00
Turn checket var ikke meningen, bare et standard check da jeg ikke troede jeg havde ramt andet end min 8er.
Hvad gør vi på river? Det var ikke lige den action jeg havde regnet med...
Andre kommentarer?
500$ NL, FH i un-r, action
stakken... Han har T9,JQ,...
Har han limpet ind med JJ,QQ, J og Q8 så tillykke...
du har ramt næst laveste hus og slår vel realt kun 2 hænder der giver action 55 og 9T.... 9T kan vel godt udlukkes da han ikke slowspiller den sådan 55 tjaeh tvilver også på nogle checker den... så jeg kan kun se dig slå A8s... så mit råd er call og slip billigt
/bif9
Jeg er ikke i nærheden af at skubbe hér, men tror det er +EV at calle fordi enkelte (fx AlexKP) har tendens til at lave et markant overspil af trips med TK).
- AB
@AB
AHA! AHA! AHAAAAAAAAAAAA!!!
Som om jeg kunne finde på at overspiller Nuttrips i en unraised pot? Never :P
Ville sgu skubbe her, hvad præcist kan villain have som kan slå hero? Mener ville da være ret donkey ikke at byde set/2 par på hverken flop eller turn...
Vil sgu sætte en fadøl på at villain sidder med a,8/k,8 eller noget i den boldgade.... ellers giver hans flop og turn spil absolut ingen mening!
@AlexKP
Tror du virkelig at et skub vil være profitabelt her?
Hvis han er nogenlunde sane folder han vel hænder som QJ, T9 og de fleste 8ere til et skub...
er der ikke en af de kloge hoveder herinde, som bare vil calle, der kan fortælle mig præcis hvilke hænder der kan slå os og som samtidigt checker flop og turn? A,8, 5,5 og en dårligt spillet 10,9 er til enhver tid de hænder som virker mest sandsynlige hos mig...
Granted det er ikke mit limit, men hvis det er standard at checke to par og set helt til river, kunne det sgu være man skulle limit rushe lidt:)
nå ja og villain vil sgu også have svært ved at sætte hero på mere end 3 ens, eftersom han checker turn(ved en fejl)...
@Djoffer: Det har ikke udelukkende noget at gøre med hvad han har - men hvad han betaler med. Hvis han fx kun caller med alle bedre hænder og folder alle dårligere, er der jo langt bedre økonomi i bare at calle.
Hvis jeg havde A8 i villains sted, ville jeg raise river ordentlig og sandsynligvis folde til et 3bet, med mindre det var ret lavt.
- AB
tjaee såmændt enig med dig asger, men du har stadigvæk ikke forklaret mig hvilket hænder du er bange for at villain kan slå os med? Og jo han vil måske ofte folde a,8 til et all in meeeen for det første er det vel også rart nok at han ikke ser vores hænder, plus den ene ud af ti gange han så caller, er det jo bare dejligt...
Jeg ender med at calle da jeg går ud fra at det vil være det optimale play, han vender 89.
@djoffer hvis vi reraiser bliver vi så nogensinde callet af hænder som vi slår?
@løp
ikke ofte, men hænder sgu af og til, kan godt se en a,8 calle her sådan som hånden er forløbet... Og vil sgu mene det er +ev på lang sigt, samt er vel altid rart at få villain til at folde gode hænder uden at vise hvad man har...
@djoffer
Du skrev lige at Villain måske caller 1/10 gange.
Hvor mange gange ud af de 10 caller han så og har os slået? Jeg kunne sagtens forestille mig at det er mere end 1/10 gange, og dermed mister vi en del penge de gange han har noget slowplayet set værk.
Mickey
mickey tror du seriøst en villain slowplayer set/to par på både flop og turn(bemærk han er i baghånd hver gang) på et ret så farligt board?
Sorry men vil sgu stadigvæk mene det er et easy skub, for tror seriøst aldrig på vi er slået her.. Og hvis villain vil betale med a,8 skal han have lov til det...
Jeg tror ikke du har spillet skide længe hvis du ikke har set folk checke et set til river før.
Jeg har set floppet quads vinde en 3bb pot, jeg har set folk checke QQ/JJ i blinds, og checke et set ned - for at håbe på folk rammer noget.
Mickey
checke et set ned hvor du sidder i baghånd, og med et board der på turn har på flush og straight draws muligheder... jo det sker hele tiden..
Og den gode ting med quads er vel at man ikke behøver være bange for noget som helst stortset, og ja derfor kan den checkes, ikke fordi jeg anbefaler det, men giver da lidt mening om ikke andet:)
Lidt ot: mickey mickey du ved jo jeg har spillet længe eftersom du har svinet mine indlæg til i lidt over 2 år efterhånden:)