Har aldrig spillet mod villian før, men han har har været i ok skrub i de hænder jeg har set ham spille. Han er ret agrressiv preflop og jeg har set ham raise en del og sætte et re-raise eller 2 ind preflop.
Jeg har spillet ret tørt og endnu ikke været ude i nogle store pots.
Seat 5: HERO (529.50)
vfc post SB 2.50
wuptiduuu post BB 5.00
HERO [10♥, J♦]
HERO Call 5.00
Esfandri_ Fold
vfc Call 5.00
wuptiduuu Raise to 20.00
HERO Call 20.00
vfc Call 20.00
Pot: 60€
*** Flop(Board): *** : [9♥, A♠, Q♠]
vfc Check
wuptiduuu Bet 40.00
HERO Call 40.00
vfc Fold
Pot: 140€
*** Turn(Board): *** : [9♥, A♠, Q♠, 4♦]
wuptiduuu Check
HERO Bet 120.00
wuptiduuu Call 120.00
*** River(Board): *** : [9♥, A♠, Q♠, 4♦, 4♥]
Pot: 380€
wuptiduuu Check
HERO All-in 349.50
Raise preflop.
Jeg checker nok for det meste bagved på turn, men når du har besluttet dig for at bette så er du klart nødt til at skyde river også.
Jeg ved ikke om 220 ville være bedre, det kommer an på hvordan din modstander tænker og hvordan du har spillet med ham, det er umuligt at sige noget om.
Noget andet er så, at jeg ikke aner hvad du repræsenterer, A4? Du ligner mest et misset draw..
Du limper under pistolen pre-flop, 4-handed.
Hvilke hænder, som du vil repræsentere, gør du det med på river?
I dislike.
Villain raiser fra BB pre-flop. Godt nok har han været aggressiv pre-flop, men har han skudt to barrels på et forholdsvist farligt bord OOP på mod en spiller, der indtil videre ikke har gjort særligt meget væsen af sig?
Jeg synes, ligesom FishPNx, at du mest ligner et busted draw.
Skift bord.
Preflop er ultraskidt.
Jeg checker også oftest turn.
Min første tanke var også busted draw. Han har dog ret tit bustede spar (og/eller JT), så jeg kan godt finde på at checke river og regne med at tage hjem (jaja, på en god dag).
Med en hånd uden showdown value er et udstik i omegnen af 80 mod mange modstandere et ok spil.
Meget skidt hele vejen. PF skal raises eller foldes. Floppet er ok, men du repræsenterer intet på turn og river, andet end det du har. Du openlimper ikke AA, QQ, 99, AQ osv. PF, og hvis du gør, caller du ikke bare floppet.