Er der evt. nogle der skal spille denne turnering, for så kunne jeg da godt tænke mig nicks, for at følge lidt med mens jeg sidder og stener med min fysik afl. som nok ikke bliver færdig lige foreløbigt.
500k Guaranteed på PP
mig og frede er også med.dynamisk og danomast
Har fået totalt kolde kort i over en time nu.... står på 970... all in næste par.
Ude. Fik hele to kunder da jeg skubbede med 77. Kunne ikke slå JJ og AK.
ja mig og frede har heller ik set nogen kort,og carl er også meget kold
Har netop 3-doblet. Røg all-in efter floppet med Q-j efter at have ramt top-par (flop: Qh 4s 2h). 3-way action. En på flush draw og en med AA. havde heldet på min side og ramte en ekstra dame. er nu på 5435.
det bliver svært idag.har haft qq,aa uden kunder.sort uheld når man sidder på et varm bord
Er faldet noget tilbage. Har 3953 ved 2. pause (=avr).
Edit: er næsten ude. All-in med Ak. ramte ikke noget og en med 6-6 tog den. er på 800, så skal meget snart have noget godt.
ligger selv i 3100,fik lige triplet op
Røg ud. I big blind med J-10s. Blev nød til at lave et move, men ramte ikke noget. Satans. Har en hel spand friskbrygget kaffe.
surt,så må du jo igang med en ny turnering...held og lykke...skal selv prøve at få fat på lidt flere chips
hold fast teddy.gl ligger selv 3400,bord 59
jep bord 3
ude ak mod a,9, preflop,ja så kunne han ramme flush tyren
Dam... prøvede at doble up mod chipleaderen på bordet med 66 vs Ajs.... A på floppen.. Dam!
ja godt forsøg,surt at jeg skulle ryge fordi han rammer flush i billeten.typisk at man ikke lige har stødet