Så er vi klar med endnu en 500+50 kr Fredagsturnering d. 1 Juli kl 19.30 i Silkeborg-pokerklub.
Vi har efter ca. 90 tilmeldinger til Tirsdagsturneringen igår og en fuld turnering på 80 spillere valgt at vi for eftertiden kun vil lave turneringer på max 72 spillere.
Som i nok fandt ud af igår er det vigtigt at tilmelde sig i god tid for eftertiden, så i ikke risikere at køre forgæves som der var flere der gjorde igår.
Der vil dog være rig mulighed for sit and go turneringer hele aftenen, også for dem som evt. ikke fik plads i hovedturneringen.
Tilmeldinger skal sendes via mail på:
[email protected]
(Husk at skrive navnene på alle deltagere hvis i skal tilmelde andre end jer selv, samt hvilken turnering i vil tilmeldes.)
Mere info på: www.silkeborg-pokerklub.dk
500kr Turnering d. 1/7 i SPK
Hej Ole! Jeg spiller nogle gange ude i jeres Pokerklub. Synes bare det er skide hyggeligt at spille på jeres nye grønne borde sammen med Kasper. Det var i sær sjovt dengang jeg fik AA efter floppet.
Jeg har hørt at hvis man har spillet 300 rackethands på Interpoker skal man kun betale 250kr i indskud i morgen. Er det rigtigt?
Er der ikke en som kan svare mig, så jeg ved om jeg skal tage 250kr. med eller 500?
Du skal tage 500 med, alt andet lyder tosset.. Ikke at jeg ved noget om det, men 300 raked hands er altså ikke ret meget, og jeg kunne ikke forestille mig at interpoker betaler 250kr til alle med rakedhands.. bare almindelig logik.. men som sagt, jeg ved det ikke. Men hvis du nu tager 500kr med, så kan du købe slik for de sidste 250 hvis det er..
Takker. De har nemlig også tivolistænger derude. Så kan jeg bare købe lidt af dem hvis det kun koster 250kr.