Jeg har spillet frisk til og åbnet meget og floatet lidt.
Villain har spillet 42, 17, 7 over 150 hænder.
Spillet er crypto 2/5
Stacks: Viallin $703.13 in chips)
Hero ($538 in chips)
Hero is dealt 4♣ 4♦
Jeg caller et preflop rais til 20 lige før mig - jeg sidder på button.
----- FLOP ----- 2♠6♦ T♣
Villain: checks
Hero: bets $35
viallin: calls $35
----- TURN ----- 2♠6♦ T♣ 4♥
TonyStam: checks
Hero: bets $57
Villain: calls $57
----- RIVER ----- 2♠6♦ T♣4♥ 2♥
Villain: bets $80
Min action?
500NL river bet fra villain
Raiser til omkring 250 og autocaller et push, grundet smukke pot odds og det faktim at jeg har fourth nuts.
I øvrigt er jeg ikke begejstret for dit forsøg på at stjæle puljen. Du caller vel for at ramme settet, og hvis ikke du følger devicen om "no set, no bet", og prøver at stjæle puljer som her, kan du risikere at du skal tjene flere penge, når du spiker.
Bet mere på turn.
Som I kan se på hans stats har villian spillet meget aggro og loose - hvilken hånd check caller han flop og turn med og stikker ud på river med?
Mjah, det kan selvfølgelig godt lugte lidt af noget trap-play fra en dårlig LAG. Meeen, altså, med alle de kombinationer af overpairs/2par der har valgt at spille lidt fancy og som samtidig betaler et raise af på river, kan jeg ikke lade være med at raise til 250 og calle et AI.
- AB
Jeg synes, at river bettet er meget mistænktsomt og overvejer blot at calle. Hvorfor bette han så lidt ind i puljen? Efter lidt overvejelser bestemmer jeg mig for at raise - synes at der må være mere value at hente end de 80 han better.
Jeg siger 245 og villain clicker tilbage - så jeg skal calle 165! Nu føler jeg mig trapped! Jeg betaler de sidste 165 og villain viser stolt T♠ T♦
Synes ik jeg spiller den helt optimalt pga. af de stats jeg har på villain.
Tak for inputs.