Vi ryger en 5-6 mand fra Århus til Munken iaften ved 21.30 tiden og starter et 50/100 PLO game hvis nogen er friske...
50/100 PLO på Munkebjerg iaften
Vi er et saftigt sjak, gider ik skrive folks navne her online - Men en ting er sikkert.. Jeg kører IKKE til Vejle for bare et semisaftigt sjak... Så der skal nok blive godt gang i den ;)
Lidt ude af min prisklasse :b
Fantastisk spil der var iaften - Derfor laver vi endnu et 50/100 PLO spil imorgen på Munkebjerg...
Vi starter kl.22 ca og buyin er 4-40k
Der var SUPER service på Munkebjerg igår og rigtig god stemning, så kig forbi :)
Håber du har en god affiliate aftale med munken, kunne forestille mig at i betaler halv meget i rake på sådan en aften :).
Bump
Fantastisk spil der var iaften - Derfor laver vi endnu et 50/100 PLO spil imorgen på Munkebjerg...
Vi starter kl.22 ca og buyin er 4-40k
Der var SUPER service på Munkebjerg igår og rigtig god stemning, så kig forbi :)
Hey KP. Kan du skrive lidt om hvordan det går, så vi kan lave en Update i fanklubben.
www.facebook.com/groups/302962893157154/?ref=ts&fref=ts
omg haha.
3 medlemmer... Min største fanklub nogensinde... WUUUP! :D
*Edith siger man ik kan finde den hvis man søger inde på Face?
**Edith siger at der måske ik bliver game iaften alligevel?
www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/494831:Politi-og-brand--Munkebjerg-Hotel-braender
Shit - jeg havde ellers været frisk imod jer fisk :D:D
AlexKP skrev:
3 medlemmer... Min største fanklub nogensinde... WUUUP! :D
*Edith siger man ik kan finde den hvis man søger inde på Face?
**Edith siger at der måske ik bliver game iaften alligevel?
www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/494831:Politi-og-brand--Munkebjerg-Hotel-braender
Er det dig der render rigtig varmt der nede eller hvad ?
øv - nåede lige at lave andre planer ;)
hvad hvis man er tilmeldt juletour imorgen? åbner de op for spil imorgen?
Mon ikke de beslutter sig for det, når de lige har slukket for ilden?
Spot on Uldahl.
Slap dog af Danger9 :D
Danger9 skrev:
hvad hvis man er tilmeldt juletour imorgen? åbner de op for spil imorgen?
Mon ikke der som minimum er vandskade, så de må holde lukket resten af året?
Brandvæsenet kæmper stadig med flammerne.
I kælderen gik snakken meget på din første, hånd 200k er det rigtigt.
Var super varm idag og rensede... Dog stoppede skrubbet da jeg var på vej hjem fra byen med Lo2 og Walth herinde fra...
2 knøser på 18 år ville gerne smadre os/Lo2 da han spurgte om de havde en ekstra cigaret, det endte i noget makværk og tumult hvor de røg efter os og det kostede mig en brækket hånd, mit helt nye ur og en enkelt vante...
Den gode nyhed er dog at vi slap uden flere skræmmer...
Fking yongster cokeheads!
AlexKP skrev:
Var super varm idag og rensede... Dog stoppede skrubbet da jeg var på vej hjem fra byen med Lo2 og Walth herinde fra...
2 knøser på 18 år ville gerne smadre os/Lo2 da han spurgte om de havde en ekstra cigaret, det endte i noget makværk og tumult hvor de røg efter os og det kostede mig en brækket hånd, mit helt nye ur og en enkelt vante...
Den gode nyhed er dog at vi slap uden flere skræmmer...
Fking yongster cokeheads!
Kan man string-bette med sådan en fætter på handsken???? :)
Du skal da snart til at gå til noget selvforsvar ;-)
Håber der er noget yderligere info i fanklubben.
Og velkommen på forsiden af ekstrabladet.dk :-)
Frk prinsesse hånd :-)
God bedring med hånden.