Party Poker 50/100 Hold"em (8 handed) converter
Preflop:/ Hero is BB with A♠, Q♣.
6 folds//, SB raises/, Hero 3-bets/, SB calls.
Flop:/ (6 SB) 9♠, J♣, 6♣ (2 players)/
SB checks, Hero bets/, SB calls.
Turn:/ (4 BB) 2♦ (2 players)/
SB checks, Hero bets/, SB calls.
River:/ (6 BB) 2♠ (2 players)/
SB checks, Hero checks
SB er rimelig LAG (ser 33% raiser 15% har AF på 3,5.)
Nogen der better river?
Kommer selvfølgelig an på hvordan jeg bliver set af ham - underpar og måske et dårligere es vil calle her...
Mener selv det er standard spil, men kom til at tænke på KasperCs marginale valuebets fra tidligere tråd..
50/100 standardspil?
Fint spillet!
Tror ikke et dårligere es vil calle ret tit. Til gengæld vil en LAG med et underpar helt sikkert calle. Så tror det er -EV at stikke ud her.
Der er ikke rigtig ordentlige scare-cards, der kan få villain til at smide et lille pp.
En rigtig standardsituation er, hvis du tager hjem på Q kicker her, men et yderligere bet på river bliver formentlig kun kaldt når du er bagud.
Check er helt fint imo.
Mente også rivercheck var standard - men det er jo blind-spil, hvor jeg tidligere havde været meget agressiv. Så måske han vil calle med høje kort
Er standard, men better river hvis jeg kender ham godt. Der er nogen der altid check-raiser flop eller turn hvis de har J/9/6 her, hvilket ville betyde at han højest sandsynligt har A-høj nåt han bare kalder ned.
Ventede lige på Hubris, men han får så fordelen at se resultatet :-)
Final Pot:/ 6 BB
Results in white below:
SB has A♦ 3♠ (one pair, twos).
Hero has A♠ Q♣ (one pair, twos).
Outcome: Hero wins 6 BB. /
Jeg var bare så sikker på at han kun var A høj... og fortrød faktisk at jeg ikke bettede river - vi var lidt hårde ved hinanden i blind-spil og det skulle ikke undre mig jeg ville kunne få et call fra K høj...