nvm..
-
Forbeholder mig retten til ikke at sælge.
Hvordan hænger det sammen? Er 5000,- ikke din min. pris?
Jeg kan se at siden overhoved ikke er i brug, så kan enhver ikke bare bede et webhotel om adressen?
Du har nok ret Mads, er stadig på arbejde, så har ikke skruet hovedet af endnu. Jeg vender tilbage efter fyraften...
-
@Razga
Jeg tjekkede det selv... Dog lidt grundigere end dig :)
whois.domaintools.com/plomaha.dk
lol sick man får adresse og fuldt navn.
-
Der er sgu da ikke nogen der giver 5k for et domænenavn, måske for 8 år siden :)
Hvis du ikke tager det i brug kan folk vist få det udleveret/du kan miste retten hvis andre ønsker det
"Hvis du ikke tager det i brug kan folk vist få det udleveret/du kan miste retten hvis andre ønsker det"
nej
Hvis et domæne navn IKKE konflikter med copy og andet hvor domæneklagenævnet kan afgøre at "navnet" skal afgives,så kan et domæne ligge "brak" i en million år , uden nogen kan gøre krav på det
-
Så man sælger domænet, troede man nu om dage lavede hjemmesider og solgte. Det andet er sku for meget arbejde, forresten et epic plat navn til en hp.
de nye DK regler om domaine navne gør faktisk at man kan få frataget et domaine hvis man opføre sig som domainehaj, f.eks. sælger et ubrugt domaine til overpris.
LOL 5000kr? Jeg kan overhovedet ikke se hvorfor det er et godt domæne.. hvorfor ikke bare tage nlholdem.dk i stedet det er ledigt. Måske hvis det var et .com domæne var det noget værd men jeg ville ingen gang have det gratis.
Der kommer en ny lov der siger, at det er ulovligt at opkøbe domæner med henblik på videresalg. Ligeledes kan man overtage et domæne, hvis det i et vist tidsrum har stået udbenyttet.
Haha, fedt du lige kommer ind og proklamerer dig som verdens mand og snakker om "biz" og hvad ved jeg. Domænet stinker, og hvem fanden skulle gide lave et usefull site ud af det? 5K, lol :)
fantastisk !!!!!!!endnu engang får vi smidt en tåbe væk der forsøger et fuppe/svindle/scamme/(kald det hvad i vil), det er så smukt at se, og til jer der overvejer det samme, det kan ikke betale sig at forsøge scam's på en fellow PN'er i bliver opdaget og gjort til grin, og værre endnu i ruger på min Ignore liste :-) gota love it