50-70$ program LUKKET KentKay valgt
♠Du skal kunne modtage paa MoneyBookers og selv depositte
♠Kom med bud paa minimum 4 tours
Folk der soeger til stars har en fordel, men hvis FTP har noget saftigt, saa kan det muligvis blive aktuelt.
Soeger en der virkelig tror paa et godt cash denne soendag, saa skriv hvorfor det skal vaere dig, tidligere resultater er selvf. et plus.
Ingen opr denne gang.
Deal bliver 65-35 til mig efter buyin, eller 50/50 hvis et FT rammes.
SOEG!
vil da lige minde folk om miniftops kl 18 i aften.
12$ multi entry 300K gtd.
4x12+1 = 52$ og chancen for at cashe big time
Hvis det er muligt at oprette en Moneybookers og modtage transfers med det samme er jeg SUPER klar! Sidder og hygger mig med noget sportsbetting i dag, og indtil videre går det helt op, så måske det er idag skrubbet er der...
Lang tid siden jeg har spillet noget seriøst poker, men gik da semi dybt i event #1 (miniftops) plads ca 2.000 ud af de 27.000 - det kastede desværre ikke andet end knap 40$$ af sig...
Den jeg er SUPER klar på at spille er event 24 med 500k garanteret 30+3$ multi-entry. 1-4 entrys - det er op til dig! (Start kl. 23:00)
Jeg har fri hele dagen i morgen, og sov længe idag, så intet problem at skulle spille FT i morgen formiddag engang!
Første gang jeg poster i staking forummet, og der er sikkert andre der står først for, og er dette tilfældet så held og lykke til den der vælges :-)
ADforPresident på tilten..
Vil lige indskyde at på min ft klient står den til at starte kl 1800..
Hey :)
Er klar på dette. Jeg spiller ikke ret mange tours, og der er derfor langt mellem guldet, men jeg har på det seneste været relativt tæt, blandt andet med 4 FTs på Stars i januar, og jeg har generelt bare fået en rigtig god start på pokeren i 2011. Så jeg er relativt varm, men mangler det sidste, så er samtidig fandens sulten.
Vil gerne spille:
1830: 16,5$ turbo
1845: 22$ 6max
1900: 11$ DFG
Det hele på Stars, hvor mit nick er KentKay