Hvor meget sværere et det?
Har nu siddet og spillet en blanding af 50$ NL og 100$ NL i en uges tid, da min BR efterhånden er sneget sig op på 20*buy ins til 100$ NL. Jeg synes dog at der er langt flere "gode" spillere på 100$ NL end 50$ NL, og man skal spille langt mere tight end hidtil.
Er der virkelig så stor forskel? Jeg spiller på Tain Netværket og det VRIMLER!!! med fisk på 50$ NL, men det synes jeg til gengæld overhovedet ikke det gør på 100$ NL...
50$ NL vs. 100$ NL ?
Er det full table eller 6max du spiller på?
OT:
Hvilken slags fisk er det, du finder på bordene? Synes at jeg sidder og spiller mod nogle fisk, som spiller supersvagt, men de gider ikke betale mig af i samme grad, som de f.eks. på party? Jeg snakker NL 20 fulltable, (forhåbentlig snart 50)
Jeg spiller 100 $ NL full table på stars, og det kan klart anbefales. Folk sætter sig med 50$ og folder så snart man viser lidt styrke. Masser af fisk her...
Spiller 6 handed. Det vælter rundt med passive fisk der gerne smider hele deres stack 25$ stack ind med top pair eller et str8 eller flush draw. Det der har givet super gode gevinster for mig pt. er SUPER agr. spil... Hvis de bare caller skal du regne med at være foran, hvis de begynder at re-raise har de noget.
Jeg har spillet mange steder på $100NL og jeg synes ikke der er så meget forskel på 50 og 100 NL det eneste man skal være helt sikker på, er at man ikke er bange for at vise styrke når man lige pludseligt sidder med dobbelt sin stack. Hvis du gerne vil spille 100NL og du synes at det er svært der hvor du spiller kan du evt. prøve noget andet. Dog syntes jeg ikke der har været den store forskel de fleste steder jeg har spillet!
"EDIT": Jeg vil gerne lige tilføje at PokerStars er et af de steder jeg har spillet hvor der har været flest "tight" spillere, og det er svært fordi de er meget gode derinde(Min erfaring) Derimod syntes jeg har crypto £100 har nogle ekstremt fishy players hvis man ser på det limit de spiller (Her skal man være opmærksom på det er næste $200NL)
Hvis du knuser NL50, vil du sagtens kunne slaa NL100 for en winrate der i hvert fald er over det halve antal BB/100 du har paa NL50.
Jeg synes dog ikke der er nogle steder hvor der er ekstreme skift i niveauet paa modstanderne. Det stiger stoedt og roligt, og antallet er vaerre spillere reduceres i takt med taksternes stigning.
Giv det et skud!