Vil bare lige informere om, at der er en $50K guaranteed turnering på William Hill med buyin på $35 + $3.50 her klokken 16:00. Turneringen findes kun på William Hill, så der burde blive et pænt overlay. Lige pt. er der 500 regget.
Det er godt nok lidt en turbo tour, med kun 5 minutters levels, men stadig værd at tage med.
50K Guaranteed William Hill - 16:00
rigtig fed tour, og ja tror sgu også der kommer pænt overlay...
start stack 5000
Så vidt jeg ved er de skattefri, deres poker del har licens på Gibraltar.
www.gra.gi/index.php?site=gambling§ion=licences
Og dér kom en ny konto til William Hill poker :-)
Tak for info op. Den tager jeg ned;)
Fandme en skam at jeg skal på work :(.. Kan nærmest kun komme et solidt overlay!
LANGT over mit normale buy in, men efter et par fine klonks på WH giver jeg den et skud :)
GL PN
Baaah! Hvor lang tid går der lige inden de registrerer mit deposit?`
Har smidt 100 dolls ind fra VISA - der er gået 15 min. og stadig intet registreret??
Edit: Jeg donkede.. Skulle lige finde at de skulle transfers fra main wallet til poker account..
Kan ikke se nogen steder.. Er der late reg på den? Ellers bliver der satme et solidt overlay hvis der ikk sker noget seriøst de næste 20 min
Spiller sjældent tours, men tror aldrig iPoker kører med late reg, så der bliver nok lidt over 700 entrants.
Zero fang chatten inde i depositdelen, havde samme problem
og smæk alle dine info op med det samme dem spørger de efter, adresse, email, fulde navn, svar på dit sikkerhedsspg osv
@Veron22 - Ellers tak, det var bare mig der var rookie på WH, og ikke havde fattet man skulle flytte $ fra main wallet til poker kontoen :)
Gah skal lære at læse edits med :) Mine deposits var sgu hverken det ene eller andet sted, så jeg måtte forbi support, troede det var samme ballade for dig..
Gl all
/Martin
Så spiller man sgu sin første tour på willian hill siden jeg oprettede den for laaaang tid siden :)
Så er den startet.
765 med dvs et overlay på 23225, det er sgu sjældent set i en 50k gtd :)
Tak for info, op :D
ty for info, men er fuldstændig kort død.
og så får jeg lige 99 og KK i træk.
Er nede i 12k efter at tabe TT til 64.. hvem caller et raise med 64 >_<
Skulle måske have set han hedder IAmVeryLoose
Oppe i 13.5k efter at få betaling af kæmpe donk to 2 gange med hhv. streg og flush :D
er i 9.1.. Slowly but steady!
Kan ikke forstå de har lavet den som turbo. - og så er det endda deres main event?!
Ouch næsten ude. Sidder med AK, en caller mit raise flop A44.. all in.. han har AA.
Men for satan den går også hurtigt
Lige stadig på 5k, der sker sku ikke rigtig noget.
Blinds går jo alt for hurtigt
6,1k ved pausen så der skal gives gas nu
Ligger på sofaen med tømmerhans så var slet ikke meningen jeg skulle spille før imorgen, så har det fint med det er turbo :D
lige doblede med 1010 mod aq så på 15k
buster i en 27k pot ak for aces, så skal der laves raket for de sidste skillinger derinde
ude med 10Js mod 56...