Har lige set dette event igen og må indrømme, at jeg har mistet en helt del respekt for Scotty:/
Jeg mener come on det er verdens hårdeste event og med chip i baghovedet og alt det der... Burde man som poker frontfigur så ikke spille noget mere ydmygt??
Kan huske at jeg på acemag's side læste da han vandt og tænkte da yes, men må sige jeg nok gerne havde set '"the kid" vinde istedet...
50k$ Horse wsop 2008
hvor har du set det??
Lettere pinligt- nok mest for ham.. Nogen der sagde grønlænder?
Det kan ses på pokertube...
Scotty er skide stiv i hans vel nok vigtigste øjeblik i hans pokerkarierre.. Han bander og svovler over en ung gut og 2 sek. efter og resten af eventet håner han hver gang han vinder lidt, selvom han nogle gange spiller ad pommern til, men reddes af river.
Selv Erik "evigglad" Lindgren bliver pissed på ham tilsidst..
link??
Gå ind på pokertube og browse ned til WSOP 2008, så er det de første videoer du ser! :)
Set i lyset af begivenheden er det nok den ringeste opførsel jeg til dato har set. I det mindste kunne manden da komme med en undskyldning nu hvor han forhåbentlig er blevet sober..
Det er virkelig en pinlig opførsel, han lægger for dagen. Jeg sad helt og krummede tæer.
Og ja, dejlig måde at holde Chip Reeses minde i hævd.
Ja der røg al respekt vel sådan ca. for mister Scotty, han viser sig jo fra stort set alle usympatisker sider muligt... sick
Burde han ikke få en advarsel under det FT? Og hvordan fanden har han fået lov til at drikke endnu mere under spillet!.. Skandaløs opførsel!.. Det ligner jo noget der kunne være sket på den Grøndlandske Ambassade (Analise's Bar) her i Århus!...
Tænkte nøøjagtigt det samme mht. en advarsel, men floormanageren havde vel ikke boller til at give ham den tidsstraf, da det jo betyder ret meget med de blinds i et 3 handed game :(
Jeg så det også lige igår!
Synes også han gik over skreden incl layne flack stive stodder :D Synes det var klasse at lindgren ikke ville give ham high five heh.
For ze haters, prøver han her og undskylde...
forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/scottys-apology-280619/
Sindssyg en tam undskyldning, starter jo bare med at sige undskyld for dernæst at skyde skylden for hans opførsel over på de andre spillere? Han starter med at give DeMichele en lektion i opførsel på et pokerbord hvor DeMichele undskylder og siger han ikke har i sinde på nogen måde at være disrespektfuld, hvorefter Scotty kører på ham resten af tiden og overskrider de grænser han har lært DeMichele om, fuldstændig vanvittigt resten af tiden, det siger vel det hele, at Lindgren startede med at være på Scotty's side men til sidst er rasende over Scottys opførsel.