50NL: HU med TP mod psykotisk donk (170bb

#1| 0

Hey.

Villain er fuldstændig rablende vanvittig oppe i roen. Som i fuldstændigt. Han spiller 62/33/2 med 3-bet% på 47 over ca. 60 hænder. Han har været en del mere oppe, end han er nu. Han startede med at suge mig AI preflop, hvor min AKs ikke kunne knække hans flotte A4o. Lidt senere formåede han at calle et 4-bet med 33 ca. 100bb's deep. Flop 399 - han stackede mine TT. Han har også formået at calle et 3-bet med T4s, hvor han c/c et KJ9r flop, og jeg formår på mirakuløs vis at splitte med min KTs. Han har også tidligere 3-bettet 9Ts, hvor han så c/c et 346r flop og suger mine 77. Jeg checkede turn + river ned, da vi var i begyndelsen af matchen. Han er selvsagt ikke ret glad for at folde. Nogle gange har han dog callet et raise, hvor han så bare har openfoldet nogle random flops. Jeg forsøgte tidligere at justere til hans løse 3-bets ved at minraise knappen og så calle ekstremt ligt. Ligeledes 4-bet/bluffe ham lidt preflop. Det sidste var en regulær katastrofe. Så på nuværende tidspunkt er jeg gået over til at calle ca. alle hans 3-bet, hvorfor jeg stort set kun har åbnet Ax og høje kort (par har jeg ikke set skygge af. I think you got it. He is a loco retard:-)

Jeg vil gerne have kommentarer til hele linjen, da jeg ikke er vant til at spille HU. Jeg får sizet floppet lidt skævt ift. potten, men det er ikke det mest vigtige her. Det er mere et spørgsmål om, hvorvidt det ikke er 100% std. at stacke af her, givet hvordan han spiller.

eat 1: Villain (€92.19)
Seat 2: Hero (€84.30)
Villain posts the big blind of €0.50
Hero posts the small blind of €0.25
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K 9]
Hero raises €1.50
Villain raises €5.00
Hero calls €5.00
*** FLOP *** [4 5 K] pot = ca. 10
Villain bets €7.50
Hero raises €20.00
Villain calls €20.00
*** TURN *** [4 5 K 7] pot = ca. 50
Villain checks
Hero goes all-in with €59.30

25-03-2010 22:57 #2| 0

67 visninger - ingen kommentarer?

25-03-2010 23:08 #3| 0

wp

25-03-2010 23:09 #4| 0

Jeg er enig i at det er standard at stacke af her når du nu engang har valgt at spille den hånd og jeg ville nok have taget den samme linie postflop.

Det eneste der kan diskuteres er om K9o overhovedet skal spilles hvis han er så loco. Det lyder som om han praktisk talt spiller hver hånd for at komme allin, så derfor skal du nok stramme op og kun spille hænder der har større potentiale, altså broadways, suitede connectors og suitede esser.

Generelt ville jeg stramme op, gå over til at minbette på knappen, kun 3bette stærke hænder og stort set aldrig bluffe.

4bet bluffing lyder som en utrolig dårlig ide

25-03-2010 23:53 #5| 0

Mod retardos HU, der mere eller mindre altid betaler store hænder af, undgår jeg høj-varians spots, og ville personligt checke turn bag. Men jeg er også en weak cunt.

26-03-2010 01:06 #6| 0

som du beskriver det der må det da ha været den vildeste match ever da der er under 4 oplæg på bordet - har i på en eller anden måde fjernet penge fra bordet da din historie mildest talt passer meget ringe med stacksizes???

Jeg ved ikke hvordan andre betegner en katastrofe - men i min bog kan du altså ikke rigtigt være nede.

men stor ros til dig for at du har tabt så lidt nu da han har bustet dig et par gange og der ikke er flere penge på bordet.

i folkemunde er det her vist det der minder lidt om en djoffer historie.

karakteren 12 gives for den vidtløftige fortælling - men vi nok er nede under et 5 tal for de aktuelle facts. Og da du selv siger at det er på 60 hænder må man vel sagtens gå ud fra at det er på dette ene bord hele det vilde scenarie har udspillet sig.

Jeg kan kun sige at jeg virkelig ikke håber at komme ud for noget så sindsygt som det der her er beskrevet- men måske vil du poste villains nick da han absolut må være en flink fyr og har lavet et instant buddy transfer hver gang han har bustet dig.

tak for underholdningen - Jeg tror Djoffer vil synes om denne tråd

high stakes poker go home Sennels is in da house yeah

og btw. dit all in stinker - i en rigtig syret brandert kunne jeg sagtens finde på at kalde med ace clubs - stakes taget i betragtning - men ellers skal du nok se dig slået her hvis du får et kald lagtard eller ej.

26-03-2010 01:13 #7| 0

sv1000

Har du overvejet, at mennesket måske var blevet grindet ned til 60bb's til at begynde med, da han ramte mig ned med A4o vs. AKs. Måske er han så blevet grindet ned igen, da vi kommer ind med mine TT mod hans 33 på 399. Har du dernæst overvejet, at jeg har grindet ham godt ned igen, da denne pot opstår?

26-03-2010 01:51 #8| 0

Ak og ve al den mudderkast på PN! Hvorfor ikke bare svare på OPs indlæg når nu det ligger i analyse kategorien og tage det for gode varer hvad han skriver? Hvis nu du synes OP er en klaphat osv kan du jo bare lade være at svare

26-03-2010 01:54 #9| 0

ok sennels det er 60 hænder vi snakker - vi ridser forløbet op.

Han startede med at suge mig AI preflop, hvor min AKs ikke kunne knække hans flotte A4o

Lidt senere formåede han at calle et 4-bet med 33 ca. 100bb's deep. Flop 399

HER ER HAN SÅ 100 BBs deep

du må satangalme være god til at grinde en sindsyg stodder ned som du nu beskriver ham i dette tilfælde da han aldrig folder - din beskrivelse løber over 60 hænder og passer absolut ikke med noget du har beskrevet ovenfor.

sindsyge spillere (som mig selv f.eks) lader sig meget sjældent grinde ned i en heads up - og jeg har endnu ikke set nogen folde til et 4 bet HU med 33 - så at alene dette kommer som en overraskelse for dig må jeg sige er imponerende.

ikke desto mindre har din historie absolut stadig ikke hold i virkeligheden stacksizes taget i betragtning

i din beskrivelse ville du være game over efter kun et par hænder da han buster dig med A4 og senere smadrer dig med sine 33.

Jeg siger ikke at du nødvendigvis lyver - men vi er nok derhenne hvor denne historie er lige så langt ude som at Michael Jackson blev hvid grundet en sygdom.

Jeg kan se at du er en barsk fyr ud fra tidligere indlæg - og vil naturligvis ikke provokere dig - men næste gang du prøver at bygge en god løgner op så tænk det lige lidt mere igennem - en HU match med under 2 oplæg på bordet pr. mand er altså ikke det mest vandvittige der er set er på pokernet endnu.

Så sennels nej disse ting har jeg ikke overvejet da han jo kommer ind med over 100 BBs med 33 hånden - og med de stacks kan han vel ikke være grindet så langt ned som du skriver - men jeg kan da regne ud at du må have grindet dig op igen og undladt at reloade hvis din historie skulle passe???

prøv x factor med nummeret - senneeeeeeeeeels i looooooooooooove the fame of a yellow forum

du er selv ualmindelig sej overfor andre herinde og tror du ved en helvedes masse - og så kommer du med sådan en gang crap her - du kan jo evt poste en handhistory fra A4 hånden og 33 hånden - for den du er ude i her er satme godt nok for tynd

26-03-2010 01:58 #10| 0

sv1000, hvad laver du egentligt herinde? Det er tydeligvis ikke pga. pokeren du er her.

26-03-2010 01:59 #11| 0

Okay. Det er sgu rimelig sjældent, at jeg sådan lige lader mig provokere af en eller anden random troll, men jeg er sgu på grænsen til at shippe dig samtlige hand histories fra matchen.

26-03-2010 02:08 #12| 0

Men ok - nu kan du da lige få de største pots her i tråden, så du kan se tidspunkt og stacksizes.

€0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 20:29:32 - 2010/03/25
Seat 1: Villain (€33.12)
Seat 2: Hero (€70.75)
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Kc Ac]
Hero raises €1.50
Villain raises €4.50
Hero goes all-in with €70.75
Villain goes all-in with €33.12
*** FLOP *** [7h 4h 3h]
*** TURN *** [7h 4h 3h] [6c]
*** RIVER *** [7h 4h 3h 6c] [Th]
*** SUMMARY ***
Total pot €65.24 | Rake €1.00
Board: [7h 4h 3h 6c Th]
Villain won (€65.24), showed [4s As]
Hero won (€0.00), showed [Kc Ac]

€0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 20:36:18 - 2010/03/25
Seat 2: Hero (€50.00)
Seat 1: Villain (€75.49)
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Ts Td]
Hero raises €1.50
Villain raises €3.75
Hero raises €12.50
Villain calls €12.50
*** FLOP *** [9c 3d 9h]
Villain checks
Hero bets €12.50
Villain calls €12.50
*** TURN *** [9c 3d 9h] [2s]
Villain checks
Hero goes all-in with €25.00
Villain calls €25.00
*** RIVER *** [9c 3d 9h 2s] [Ah]
*** SUMMARY ***
Total pot €99.00 | Rake €1.00
Board: [9c 3d 9h 2s Ah]
Villain won (€99.00), showed [3c 3h]
Hero won (€0.00), showed [Ts Td]

€0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 20:59:02 - 2010/03/25
Seat 2: Hero (€77.55)
Seat 1: Villain (€101.19)
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Jh 8h]
Hero raises €1.50
Villain calls €1.50
*** FLOP *** [5h 7s 7h]
Villain bets €3.00
Hero raises €9.75
Villain raises €16.50
Hero goes all-in with €76.05
Villain folds

Men du har dog ret i, at jeg ikke har gengivet det hele korrekt. Han havde A4s og ikke A4o

26-03-2010 02:09 #13| 0

Now will you please STFU?

26-03-2010 02:11 #15| 0

@sv1000

hvis sv1000 står for den mc du har - så er det satemig en top fesen skod mc du har.... så hvis du er ligeså smart som din mc skulle du måske være knap så kritisk overfor andre herinde..

ps- jeg kan da anbefale både BMW S1000RR og CBR 600RR - og JA jeg har en af hver....

OG INDRØM DU GERNE VIL VÆRE ZUPP :-)

26-03-2010 02:11 #14| 0

SS 1 - sv1000 0

Beklager, men du er lige blevet kamp owned sv1000 og hold da helt kæft hvor var det fortjent.

26-03-2010 02:12 #16| 0

lol ignore det fjols, han må da ha lidt indhold i sin hverdag hvis han farer op over din OP med 2 A4 siders "mod argumentation"..

Har ikke spillet poker i fire måneder og er en kæmpe HU donk.. så det vil sikkert ikke være en stor hjælp når jeg siger at det IMO er et shove der er det bedste move i spottet..

og hej :)

26-03-2010 02:14 #17| 0

jamen sennels så gør du da bare det - det vil jo være interessant for alle at se verdenshistoriens mest ophidsende heads up match foreviget via en gang handhistories.

Random troll??? det er sgu ikke mig der føler et behov for at slikke folk langt op af ryggen og opretholde et sejt image - men hvis du synes kan jeg da godt begynde at poste en række hænder hvor jeg er 80 procent ahead og spørge om det er rigtigt at gå all in - hvis det altså ændrer min troll status i din bog?

at du overhovedet kan tage ordet troll i din mund er jo imponerende komisk - kør du nu bare badass pokerstilen og imponer kvinderne med at du er pokerpro ligesom ham der Gus Hansen - poker er åbenbart det eneste der er vigtigt i dit liv - så fred være med det.

men smid bare hele matchen op - det ville da være interessant at se

Og Stonie - jo jeg er skam også for pokerdelen - men jeg er jo nødsaget til at gribe ind når en forstyrret teenmuppet prøver at stjæle hele forsiden med hans retarderede spørgsmål og samtidig ofte er ude med riven efter andre.

Bedste råd er at droppe de der efterskoler - eleverne har alt for meget fritid på internettet - og ellers byder vi da den kommende stjerne Sennels velkommen i mediernes søgelys - med den viden manden/drengen besidder varer det ikke længe før patrick antonius har hans fladskærmstv til salg på ebay

26-03-2010 02:18 #18| 0

HAHAHA sv1000

Hvis du trænede lidt kommatering, så ville der sikkert være en fin skribent gemt i dig. Lige nu fremstår du sgu en smule dum.

Gider du btw ikke kigge lidt længere oppe i tråden og eventuelt give din vurdering af, hvor det er, jeg digter sådan helt sygt?

26-03-2010 02:21 #19| 0

@sv1000

ud fra hvor stor en nar du er og og dit nick - så tror jeg faktisk jeg kender dig både fra svrider og MCG - der er du også en spasser.... hvorfor får du dig ikke bare et liv og lader normale mennesker være i fred - jeg VED godt det er svært når man er SÅ lille , SÅ sur på verden og SÅ misundelig.... men tag dig nu sammen ik...

SELVOM du SÅ gerne ville være ZUPP

26-03-2010 02:22 #21| 0

tak sennels

men hvorfor vræler du over 33 hånden - du kommer jo ind med den værste hånd???. Manden spiller dig jo som en stadivarius - det kan man vel ikke sige er ringe - havde du selv smidt 33 preflop der?

og charlie

du burde nok ikke udtale dig om fesne motorcykler da du virker som en der sætter papskiver i hjulene på din mountainbike bare så det skal larme en lille smule.

Hvad har du ellers opnået i dit liv Charlie - skal jeg spørge dig direkte - eller stikker du mig lige nummeret til din socialrådgiver?

26-03-2010 02:22 #20| 0

Synes det er temmelig standard spillet SS. Toppar er nuts mod denne type. Han caller dig med mange dårligere hænder her.

Måske burde du overveje at stramme op (som borger skriver). Tror ikke han folder en hånd til 3-bets preflop.

Man skal passe på ikke at blive for utålmodig og irriteret, når man møder disse donks. Det kan godt være, at de suger en, men pengene skal nok komme tilbage...

26-03-2010 02:27 #23| 0

@sv1000

HA HA HA.... JO for jeg havde selv sådan en taber-mc som din i nogle måneder .... og hvad jeg ellers har opnået lool , du har ikke engang fatteevne til at forstå det selvom jeg prøvede at forklare dig det...

men du ønsker jo også bare du var ZUPP

26-03-2010 02:27 #22| 0

sv1000

Synes du sådan umiddelbart, at det er ret godt at calle et 4-bet 100bb's deep med 33? Jeg vil nu ikke kalde det at vræle. Jeg skriver:

"Lidt senere formåede han at calle et 4-bet med 33 ca. 100bb's deep. Flop 399 - han stackede mine TT."

Du har dog ret i, at jeg, i min formulering omkring hånden, indikerer, at jeg ikke er videre imponeret over hans spil, men jeg synes nu ikke, at jeg tuder.

26-03-2010 02:29 #24| 0

Resultat af hånden?

26-03-2010 02:31 #26| 0

@ SS

sorry for spam i din tråd..... ham taberen der pisser mig sku bare max af :-)....

Havde spillet hånden som dig btv.... gl

26-03-2010 02:31 #25| 0

@ Tassadar

Det kommer nok i morgen. Håber, at der trods alt er nogle flere, der vil give deres besyv med.

26-03-2010 02:33 #27| 0

charlie

Nej du kender mig ikke fra nogen af de steder - da jeg ikke er medlem nogen af stederne - det kan dog undre mig en del at du er medlem af SVrider.dk da du mener det er en skodmc? hvordan hænger det lige sammen??

Charlie lige nu lader jeg jo også normale mennesker være i fred - rent faktisk har du jo lige udstillet dig selv som en kæmpeidiot ved at fortælle at du er medlem på skodmcernes forum.

til orientering kører jeg ikke sv1000 længere - men held og lykke med din droslede vespa.

Det skal dog siges at sv1000 er en glimrende mc og mere end kraftig nok til at rykke dine små pindarme over charlie.

Dog synes jeg da det er flot du er medlem på mc galleri - du kan jo evt. poste et link til din profil her - så skal jeg nok poste et billede af min nuværende skodkværn som du kalder andres folks ting - så kan vi jo se om din alkoholiker puch maxi tager kegler - jeg vil godt indrømme at min nye bike også er en v2 og koster rundt regnet 250k mere end det lort du kan fremvise - wanna bet charlie boy?

26-03-2010 02:37 #28| 0

@SV1000

NU er jeg DA 100000% sikker på du er den jeg tror.... LOOOOL

INSTANT IGNORE

Ps. du BLIVER altså aldrig ZUPP

26-03-2010 02:43 #29| 0

sennels

også sorry for at messe din tråd op - for lige at gøre den færdig tror jeg du tabte k9 hånden - den er lige på vippen imo.

charlie

hvis du gerne vil kalde folk tabere er jeg da villig til at vi sammenligner vores årsopgørelse samt respektive køretøjer. Jeg kan se at du er 35 år gammel - så du er nok en sej gut med styr på det hele - jeg har fuld forståelse for at du skal på kommunen for at hente det "i" kalder lønsedler - men jeg er så rar og har en god tålmodighed - afventer dit svar med spænding - det er en ny sport jeg dyrker der kaldes the retard wait

26-03-2010 02:47 #30| 0

"charlie

på 100 procent ære - jeg hr aldrig været medlem af noget som helst mc forum og bliver det heller ikke.

Jeg er godt klar over at småborgere som dig har behov for at fotografere din nyindkøbte knoldhopper og poste lortet overalt på nettet - men ikke alle har det ligeså.

jeg vil meget gerne bevise overfor dig at jeg ikke har en profil nogen nogen af de steder - da det jo er betalbart er det ret nemt.

Dog kan det ryste mig en smule at du bliver ved med at køre i den samme rille - er t-hansen scooteren ved at sætte ud???

26-03-2010 03:23 #31| 0

@ sv1000

Uanset om du så er rigere end fucking von and, så er din opførsel og måde at behandle andre mennesker på da så fucking langt ude at det gør helt ondt at se på.

Er det på samme måde du brilliere i det virkelige liv? Fordi så må du da være omgivet af fjolser af samme karakter som dig selv, lige børn leger jo bedst.

26-03-2010 08:09 #32| 0

Jeg tror ikke jeg shover turn når han er så væk, better bare istedet så han kan få lov til at være psykopat eller noget. Folde kan ihvertfald ikke komme på tale, men jeg synes sku K9 er et fold preflop mod sådan en gut, den kan ikke nok.

26-03-2010 09:14 #33| 0

Kommer også bare ind.. Men havde foldet PF og ventet på en bedre handske mod sådan en spewish donk :)

Som altid nice med dine hh's sennels keep em coming :)

26-03-2010 09:36 #34| 0

Ok, den her tråd er da gået helt agurk, men jeg må erkende at underholdningsværdien er meget meget høj...!

SS, jeg havde spillet den som dig, og regner med et kald hvis han enten har ramt et par eller sidder med en på hånden.

Kof.

26-03-2010 12:57 #35| 0

Undlader at rydde op i tråden. sv1000 er banned.

26-03-2010 13:12 #36| 0

k9 , havde spillet den på samme måde..

sv1000

lol, du sku meget sjov

26-03-2010 14:38 #37| 0

@nothing878
Sletter lige selv mit indlæg (inden du når at gøre det) kan se ifølge reglementet at jeg ikke må spørge hvorfor I banner folk

26-03-2010 16:38 #38| 0

NOOOOOOOOOO du har da ikke banned ham?!?!?!

Han er da en af PNs få epic trolls!

Jeg kan sgu godt lide ham, selvom han måske får afsporet debatten en smule:-)

Aktuelt timede han helt i bund og callede. Jeg ramte en 9'er på river - han muckede og instaleavede bare.

27-03-2010 15:59 #39| 0

Har kun læst OP. Synes du spillede den fint. Han folder ikke noget som helst, så han har en hel del dårligere Kx, FD og ikke mindst alt muligt andet som han stacker af med. At calle floppet ville være standard/det bedste mod de fleste, men ikke mod ham her. WP.

Mht. til din preflop strategi, så synes jeg det bedste er at åbne til 3x eller 4x med alle de hænder som du ønsker at calle eller 4bette hans 3bet med. Resten folder du bare. Så du vil nok spille 40% fra knappen eller der omkring.

Mod sådan en gut må du ikke have hænder i din åbningsrange som du folder til et 3bet da du så bliver exploitet.

27-03-2010 16:09 #40| 0

sv velkommen til mig ignore

27-03-2010 17:10 #41| 0

Ufatteligt at folk ikke allerede havde ham på ignore.

"og jeg har endnu ikke set nogen folde til et 4 bet HU med 33"

Elsker den sætning

27-03-2010 17:43 #42| 0

MJ blev vist også hvid pga. hudsygdom.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar