Villian er 24/17/7 og folder under 50% til cbets - raiser 12% cbets.
Jeg mener obv. aldrig han har mig slået på river.
Aldrig er måske et stærkt ord....
..
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7617293340
E1ephant ($1,510)
Cripz_Bloodz ($2,429)
hero ($2,119)
crying_queen ($1,000)
zwetschkE_ ($1,868)
kupriva ($315)
E1ephant posts (SB) $5
Cripz_Bloodz posts (BB) $10
Dealt to hero A♣ Q♠
hero raises to $30
call, fold, fold, fold,
FLOP ($75) 4♥ 3♥ A♠
hero bets $60
zwetschkE_ calls $60
TURN ($195)4♥ 3♥ A♠ K♠
hero bets $150
zwetschkE_ calls $150
RIVER ($495) 4♥ 3♥ A♠ K♠ 4♦
check,
zwetschkE_ bets $200
hero raises to $1,879
5/10 200b - tptk river lir
For at slippe for at choppe, er den vel lige efter bogen, og jeg går ud fra det er hensigten?
Marginal chance for villain klonker river med noget 45♠, men tror han VB mere på river i det tilfælde. Ellers ser jeg intet der kalder her.
GA
nh wp, kan især godt lide checket på river, selvom det er mere eller mindre std i min bog med det board og den action.
jeg ved godt der står "tptk lir", men er der som sådan noget du er i tvivl om i hånden, eller evt. lidt flere tanker?
Nu hvor den ligger i VIP forummet.. Hvad ønskes der så analyse af? Eller vil du bare høre om andre mener de AI er godt?
@ThomasP
Pf, flop og turn er så standard at det næsten må være unødvendigt at skrive hvilket street jeg gerne vil have kommentarer til :)
I like
Villain har tæt os på aldrig slået, og han regner næppe med han nogensinde får stakken i hovedet, ud fra den action der er gået, dit rivercheck og boardets tekstur. Han VB'er selvfølgelig any A her, og om han better bustet draws kan du nok bedst selv vurdere, dog er det ikke specielt vigtigt her.
Ligemeget hvad, får han svært ved at calle, med mindre han har klonket river, eller slowpalyet floppet, men det er _meget_ usandsynligt.
Det vil være så super cool, hvis han caller dig med 88. Jeg kan faktisk se
det ske.
Nå men movet er jo fint.
Lækkert input right :-)
edit (vrøvl)
Jeg er ret sikker på jeg kan huske en pethie-hånd næsten præcis magen til denne. Jeg kan godt lide det fwiw.
Jeg raiser til 1000 (hvilket har samme effekt som AI), og sparer de $879 de gange han sidder med 4♠ 5♠.
Hvis ikke i havde vaeret dybe havde det vaeret ok, men her kan jeg ikke lide det. Du smider 1400 ind for at vinde 350. Med de stats du har paa ham caller han nok floppet med alt han har ramt og 45s/46s er fint i hans range.
Derudover er din 2nd brl range imod denne type villain ret bred (selvf0lelig ikke sikkert han ved det) paa det board der og villain b0r calle turn med hans marginale haender naar han caller floppet. Om han g0r det er det selvf0lelig svaert at sige uden at kende ham.
Naar du sammenholder de overstaaende ting med det faktum du ogsaa indimellem har ham slaaet (56/♥draw/whatever med de stats) foretraekker jeg clart et call - din risk/reward er IMO ikke god nok til det move du laver.
aaav. EP... sick de gange han kommer over toppen for at restjæle den splitpot ;o)
meh, havde ikke set I var så dybe .. 100-120 bbs synes jeg det er fint, kan sq ikke rigtig finde ud af om jeg kan li det, når I er så dybe ..
*tanken*
Med 100-120 bbs synes jeg det er næsten skidt ikke at shove, med nok kendskab til villain ofc.
I dette tilfælde ligger 68bbs derude, med 130ish bag og Hero virker +90% sikker på han er foran, eller meget ofte chopper med AX. Villain betaler nok sjældent de sidste 800$ ved et raise til 1k, så jo...måske har EP en pointe.
For at Xnuu's version skal i spil, skal der tænkes i 4-5 levels...den ser man ikke så tit mod random villains.
GA
@EP
Jeg syntes det virker som en invitation til problemer at raise til 1k og folde til rest - for ikke at sige direkte skidt.
@uffeh
Selvfølgelig er en 4'er i hans ringe indtil han vælger at bette river. Men med villians betsize har han ikke 4'eren 10% af tiden - han har 4'eren 0,05% af tiden. Det burde være indlysende hvorfor.
@Tinamus
Jeg ville aldrig nogensinde cr her hvis jeg tabte til en split. Ikke mod en alm. modstander ihvertfald.
@EP
Når der ligger et OPLAGT split - og jeg aldrig nogensinde folder et es til et pot bet her - hvorfor i alverden skulle villian så bette 1/3 pot ,når han ikke har set mig lave sådan noget her før vel at mærke.
Mener du at villain rent faktisk vil komme over toppen for 800 ekstra hvis du raiser til 1k med noegent A/sjov?
I kindda doubt it. Medmindre der er er dynamik saa shover jeg nok heller ik for value, saa jeg er nok med i EPs baad omend min promille er halvhoej,
K
@kalash
Hvis jeg er villian og hero raiser til 1k med 800 tilbage - så vil jeg mene at shove>call>fold
Begrundelsen kan findes hvis man laver en dyb dyb analyse af dit og EP's indlæg :)
@Sasuke
"Hvis jeg er villian og hero raiser til 1k med 800 tilbage - så vil jeg mene at shove>call>fold"
Du skriver i op; "Jeg mener obv. aldrig han har mig slået på river."
Hvis det bliver vendt til ; "Villain ved jeg aldrig har ham slået på river" så er situationen en anden, ellers som 22:28.
GA
@Go Around
Situationen er obv. en anden hvis situationen er en anden... hvad er din pointe?
"Hvis jeg er villian og hero raiser til 1k med 800 tilbage - så vil jeg mene at shove>call>fold"
Hvis op er en reverse, har du info som imo ikke er realistisk. Det var min pointe. Jeg understreger at for at shovet forsvares som bedste move, skal du vide 2 ting ; 1; at villain ved du prøver at stjæle choppen + 2; at villain ved du aldrig har ham slået.
Indtil videre ved vi kun at Hero ved villain ikke har slået ham.
GA
@Go Around
Roger, så er jeg med.
Villian behøver jo ikke VIDE noget - men han kan vel nok estimere sig frem til at jeg forholdsvis ofte cr et chop her ift. hvor ofte jeg rent faktisk har den - og hvis jeg så folder alle de gange vi ellers choppede når han shover, så er det jo KÆMPEprofitabelt for ham at shove, selvom han så nogle gange render ind i trips/boat.
@sasuke
Øhm...skyldes dit overbet at du regner at blive betalt af noget du har slået, eller prøver du at skyde villain af en split?
Og checker du river for at induce et bluff fra villain? I så fald får du jo ikke mere ud af ham ved at gi på nakken, men risikerer kun at miste stakken de gange han har dig slået...det virker i hvert fald skævt i mine øjne.
@SuperChok
Jeg checker river fordi jeg ikke har lyst til at bet/calle. Men når villian så laver sin betsize som han gør er jeg sikker på han ikke har mig slået, og så cr jeg for at få ham af en split.
Jeg regner ikke med nogensinde at blive betalt af noget jeg slår.
Sasuke
Hvis du er sikker paa du kun er slaaet 5% af gangene paa river og dit reraise dermed er godt spil, hvad er dit sp0rgsmaal saa? (specielt naar det nu er saa indlysende)
Det ser udmærket ud. Om det bliver shove eller til 1000 er lidt hip som hap.
Aktuelt hvis villain har en løs 4'er, kan vi så forvente et auto call?? der er altså kun AK mellem en 4'er og Ax, mens der er en del huse, der kunne spille sådan her.
@uffeh
Jeg har ikke som sådan et spørgsmål. Jeg ønsker bare kommentarer.
Det er ikke for min skyld alene at jeg poster alle de her hænder. Det er sådan set for at få lidt gang i forummet herinde og forhåbentlig bidrage til at vi allesammen bliver bedre.
uffe
Hvis du er sikker paa du kun er slaaet 5% af gangene paa river og dit reraise dermed er godt spil, hvad er dit sp0rgsmaal saa? (specielt naar det nu er saa indlysende)
nu har sasuke allerede svaret, men jeg har alligevel lyst til at komme med nogle linjer vedr din kommentar.
Jeg tvivler på hvor meget sasuke får af gode råd fra PN og hvor meget han har brug for dem. Jeg er dog rigtig glad for alle hans analyse tråde, selv om jeg næsten slet ikke har kommenteret nogle af dem indtil videre. Jeg er også ret sikker på, at der er mange andre der også er rigtig glade for dem og kan lære noget af dem.
Det hører efterhånden til sjældenhederne at vi får så mange analysetråde her på PN fra en NL1000+ spiller.
keep em coming :)
Jeg vil hellere skubbe end sige 1k, da de færreste har NOSSERNE! til at kalde et push, men de får på én eller anden måde overbevist sig selv om, at du bluffer ofte nok til at kalde med deres Ax, hvilket vi ikke er interesseret i. Jeg er enig i, at det ofte vil virke stærkere at sige 1000 end all-in, men i de tilfælde hvor folk som her (oftest) kalder for split (og ikke for at vinde), mener jeg, at sidstnævnte har mere FE.
Og jeg synes selvfølgelig, at hånden er perfekt.