Ikke rigtig så meget forhistorie - starten af en session - kommentarer udover den lidt resultatorienterede "raise turn" ?
Ideen i at calle turn fremfor at raise er at jeg gerne vil beskytte det virvar af hænder som jeg normalt spiller sådan her som IKKE raiser turn- 9T fx.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7587710602
Futoaschnudl ($1,711)
hymnTtourach ($970)
DONKEYPVNCH ($1,225)
crying_queen ($2,029)
ArnasBikrMob ($2,443)
hero ($1,000)
Futoaschnudl posts (SB) $5
hymnTtourach posts (BB) $10
Dealt to hero T♠ J♣
fold, fold,
ArnasBikrMob raises to $30
hero raises to $110
fold, fold, call,
FLOP ($235) Q♠ 2♥ 9♣
check, check,
TURN ($235) Q♠ 2♥ 9♣ 8♥
ArnasBikrMob bets $130
hero calls $130
RIVER ($495) Q♠ 2♥ 9♣ 8♥ T♥
check,
hero bets $300
ArnasBikrMob raises to $2,203
5/10 - 3bet slowplay gone awry
Uhm, skidt spot for ham at cr farve umiddelbart?
Betal og tag note :)
Den pågældende villain er super-solid og taber yderst sjældent i showdown --> jeg tror ikke han bluffer her.
Jeg har set ham c/r river een gang hvor han rivered en straight, men det var et lidt bedre c/r spot end ovenover.
Jeg hælder mod et fold, selvom jeg obv ikke ville være i stand til at folde i kampens hede.
Jørn
Thyssen har betalt og nu har han noten :) Hvis det er hans read er det et snapfold uden at tænke mere over det, obv.
Hvad er tankerne bag callet på turn? River kan bringe en del aktion killers vil jeg mene...
Min foerste tanke var snapfold, men i og for sig er haanden ret interessant eftersom du i princippet VB'er 99% af gangene og at han meget sjaeldent burde have en farve, omvendt er det ogsaa et super skidt spot for ham at bluffe i. Jeg caller bare fordi jeg er nysgerrig.